Klacht: niet nagkomen afspraak

Ik werd gebeld door een aardige mevrouw. Die aangaf dat ik te hoog zat in mijn kosten. toen hebben een afspraak gemaakt en Dhr. Meijer zou langskomen wat dat was hun adviseur.

Hij was gekomen en vertelde me alles en legde ook uit wat ik teveel betaalde kon een besparing van een 400 a 500 euro toen gaf ik aan heb 62 adressen kan je die ook gelijk doen toen haakte Dhr. Meijer heel snel af waarop hij zei als u alles mailt naar mijn dan maak ik alle berekeningen klaar en kunnen we de contracten overzetten.
ik heb nooit niks meer gehoord maar heeft nu wel al mijn gegevens een Mevrouw belde mijn om te vragen of ik eral uitwas gekomen om een afspraak met Dhr. Meijer te maken maar meerdere malen heb ik contact proberne op te zoeken met Dhr. Meijer alleen kreeg geen coorespondentie terug waarop ik op google ging zoeken en tot mijn verbazing nare ervaring tegen kwam waardoor ik eigenlijk ook nooit meer met dit bedrijf te maken wil hebben

dat dit bedrijf me nooit meer benaderd

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adviesbureau Heerenveen

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adviesbureau Heerenveen in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adviesbureau Heerenveen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adviesbureau Heerenveen

Heeft op 18 februari 2019 om 18:13 geantwoord

Goedenavond,

Inmiddels hebben wij een onderzoek lopen met de zogenaamde zorginstelling waar dit vanuit moet gaan.

Het blijkt dat bovenstaande niet handelt vanuit de zorginstelling en dat ook de zorginstelling zich distantieert van bovenstaande klacht. De contact persoon namens de zorginstelling heeft dit bericht niet getypt en is op goede voet met Adviesbureau Heerenveen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stichtingzorgmossel@hotmail.com