Klacht: waardeloze service

rientien op 19 januari 2021 over Adam Olori in de categorie Internetshops - Kleding

Artikelen besteld bij Adam Olori, ook onder de naam Amira Fashion
alsook Uitverkoop Outlet leveren (na weken wachten) artikelen welke niet overeenkomen met kleur, uitvoering, met gebreken etc. Nu blijkt dat deze artikelen afkomstig zijn uit China, vandaar de lange levertijd. Herroeping wordt afgedaan dat artikelen geretourneerd moeten worden naar China (alle hetzelfde adres) kosten 23,- kosten voor koper. Dan, afhankelijk van goodwill China, wordt ontvangst bevestigd waarna eventueel geld geretourneerd wordt. Kan me niet voorstellen dat iemand dit risico neemt maar je zit wel met met producten die niet goed zijn of wat je niet besteld hebt. Daarom een algemene waarschuwing, ik ben er in gestonken, om bij deze online winkels geen aankopen te doen. dD verantwoording van retournering van deze waardeloze producten leggen ze bij de consument.

wanneer het bedrijf waar ik mijn bestelling doe zijn verantwoordelijkheid neemt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adam Olori

Reactie van de melder van de klacht rientien

1 jaar geleden - Wij van Adam Alori, of onder andere naam, geven geen reactie, logisch omdat wij een oplichtersbende zijn die er alleen maar op uit zijn om mensen op te bedonderen. Zolang er mensen zijn die er in trappen hebben wij een leuke verdienste. Het is heel simpel, adverteer met een prachtig product en stuur rommel op. Geld terug?, stuur maar naar China op eigen kosten (23 Euro) en misschien geven zij jou geld terug. Dat doet geen mens en dat is onze verdienste.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adam Olori nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rientien