Klacht: Zeer, zeer slechte omgang met klanten in action

Saif Alhamadany op 09 juni 2023 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30/05/2023 ging mijn Colombiaanse vriend naar Action, Meir 78/bus 109, 2000 Antwerpen tussen 13.00 uur en 15.00 uur en kocht wat dingen bij Action en toen ik naar de kassa ging om de dingen te betalen waar de kassier de manager van was de actionwinkel en zij is een vrouw en mijn vriendin niet Ze spreekt alleen Nederlands, geen Engels Ze spreekt Spaans en een beetje Frans Toen mijn vriend wat spullen terug wilde nemen bij de kassa, begon de actionmanager Nederlands tegen mij te praten vriend. Mijn vriend begreep er niets van. Iemand spreekt Spaans of Frans, en de actionmanager werd boos en begon in het Nederlands tegen mijn vriend te schreeuwen, de moeder van alle klanten, en mijn vriend reageerde niet op haar. En er kwam niemand naar help haar, en de winkelmanager begon geïrriteerd te raken met mijn vriendin, haar niet te respecteren en tegen haar te schreeuwen. Mijn vriend deed niets verkeerd in de winkel, maar de actionmanager respecteerde haar helemaal niet. Toen ging mijn vriend weg de winkel rond drie uur ’s middags, en ze begon te huilen omdat mijn vriendin ziek was. Toen ze nerveus werd, werd ze erg ziek. Ze bleef buiten een half uur huilen. De winkel, toen belde ze me en legde alles uit naar mij, en toen ging ik naar mijn vriend in de buurt van de actie, en de toestand van mijn vriend was heel, heel slecht. Om half drie ’s middags bereikte ik mijn vriendin in de buurt van de actie, ze vertelde me alles, en om ongeveer vier uur klok vijftig minuten, we gingen terug naar de actie, ik en mijn vriend, om de directeur van de actie te zien, en toen we aankwamen bij de actie gingen we op zoek naar deze vrouw en toen vonden we haar en toen ging ik naar deze vrouw om praat met haar en mij en mijn vriend, we wisten niet eerder dat zij de regisseur van de actie is, maar toen ik met haar begon te praten, zei ik haar dat ik de regisseur van de actie hier wilde zien en ze vertelde me dat ik de regisseur ben van de actie, dus ik wist dat zij de regisseur is en dezelfde vrouw Degene die mijn vriend beledigde, ik zei haar dat ik terzijde met je wilde praten, en we gingen opzij om met haar te praten, en ik vertelde haar waarom ze schreeuwde en deed mijn vriendin niet respecteren toen ze wat dingen kocht. Mijn vriendin is te laat, je moet haar respecteren en geduld hebben omdat mijn vriendin niets verkeerds heeft gedaan en ze vertelde me dat ik me niet verontschuldigde en dan een vrouw die in actiebeveiliging werkt kwam naar me toe en zei: ga alsjeblieft weg en toen vertelde ik haar dat ik een klacht wil indienen tegen de manager, kan ik een klachtenkaart krijgen, zelfs als ik over jou klaag, en de winkelmanager begon tegen mij en ook tegen mijn vriend te schreeuwen, dat ze is een respectloze vrouw, en ik vertelde haar dat ik mijn klacht tegen je zal forceren. Ze vertelde me dat ik voor niemand bang ben, en toen verlieten mijn vriend en ik de winkel, en mijn vriend is tot op de dag van vandaag erg, erg ziek van wat er is gebeurd. Ik heb je geschreven om te klagen over deze vrouw, en ik wil dat je mijn vriendin haar recht en waardigheid teruggeeft, omdat ik weet dat dit land een land is van wet en gerechtigheid. Dank je… Mijn naam is Saif Al-Hamdani, ik woon in Antwerpen, en mijn adres is lang straat 78 antwerpen postcode 2140 … en mijn email is [email protected]… en mijn telefoonnummer is 0466219928.. en mijn vriend die klaagt is Katherine rendon en zij woont in hertoginstraat 3 postcode 2018 antwerpen… met vriendelijke groeten en oprechte waardering

Gewenste Oplossing:

De oplossing die mijn vriend tevreden stelt, deze vrouw, de actionmanager, moet klanten met respect en vriendelijkheid behandelen, want als ze goed werk wil leveren en uitstekende service wil bieden, en in ieder geval een acceptabele service, moet ze rekening houden met alle klanten met respect en waardering, want er zijn veel klanten die zagen wat er gebeurde toen mijn vriend en ik aan het praten waren. Deze vrouw begon te schreeuwen, en alle klanten en medewerkers zagen wat er gebeurde, en dit is niet goed voor de naam van het bedrijf en niet goed voor de dienst. De actionwinkel is bang voor haar.. De oplossing die mij tevreden stelt, is dat ik wil dat deze vrouw die de actionmanager is haar excuses aanbiedt aan mijn vriend en mij persoonlijk... Nu is mijn vriendin bang om daarna naar de actie te gaan dit incident omdat mijn vriendin en ik vroeger minstens twee keer per week naar de actie gingen om veel dingen voor het huis te kopen en het huis te repareren, omdat de actie die in Meir plaatsvindt dicht bij het huis van mijn vriend is, en nu mijn vriendin is bang om daarheen te gaan en dat ze erg ziek is en een crisis heeft gehad door wat haar is overkomen van deze vrouw, en mijn vriendin heeft medische papieren omdat ze ziek is door wat haar is overkomen van deze vrouw.. We vragen dat deze Vrouwen verontschuldigen zich bij ons, dit is de oplossing... Bedankt voor uw hulp

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Action over deze klacht.

Bericht van Action

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door Saif Alhamadany