Klacht: webshop bestelling defect

RvWie op 16 mei 2023 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze zoon heeft voor moederdag een buiten plantenbak besteld.. bij levering blijkt één van de binnenbakken defect te zijn, deze is gescheurd.
nu heb ik een contactformulier ingevuld met foto’s verstuurd, maar daar krijg je een autoreply op met een afwimpel tekst daarop moet je dan reageren maar daar hoor je niets meer van. vandaag gebeld maar je krijg een bandje en daarna wordt de verbinding verbroken… je krijg niemand aan de lijn!!! alle opties in het keuzemenu geprobeerd..
betreft:
Rattan plantenbak
Handgeweven polyrottan
Aantal: 1
EAN: 5707256603683

Gewenste Oplossing:

Nieuwe binnenbak voor de bloembak of een compleet nieuwe bloembak

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Action over deze klacht.

Bericht van Action

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht RvWie

4 maanden geleden - klopt, dit heb ik gedaan en krijg dan een autoreply met een nietszeggende reactie.. daarop heb ik weer een reactie gestuurd en toen werd het stil. Gr Robert van Wieren

Alle klachten die gemeld zijn door RvWie