Klacht: Telefoonhoesje past niet GEEN GELD terug

mikanoes7 op 15 juni 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb vorige week donderdag n telefoon hoesje gekocht in filiaal Haren (GN)
Samen met kassière (denkend de goeie maat) hoesje gekocht en paste niet(Kassière had me niet verteld dat als de verpakking open is gemaakt en niet paste dat ik mijn geld niet terug zou krijgen)
Dus ik niets vermoedend nr desbetreffende filiaal en deed mijn beklag/verhaal dat t hoesje niet paste en daar werd me verteld dat ik mijn geld hiervoor niet voor terug kreeg
Heb het hoesje met geldige kassabon daar gelaten en ben/heb behoorlijk teleurgesteld de winkel verlaten

Gewenste Oplossing:

mijn geld terug of tegoedbon

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

7 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door