Klacht: Telefoon laad niet meer op

[email protected] op 29 mei 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De powerbank pulse van de action aangeschaft en 1 keer op willen laden met mijn samsung s 6 en nu laad deze niet meer op. Mijn vriend heeft hetzelfde probleem. Dus nu 2 telefoons die niet meer opladen.
Nooit meer een lader van de action!

Gewenste Oplossing:

Telefoon word gemaakt en haal aub die dingen uit het assortiment.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

7 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door