Klacht: Te weinig geld terug gekregen na retour

Anoniem09021989 op 13 juli 2023 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 weken geleden 2 gordijnen besteld via de Action webshop. Achteraf had ik deze niet nodig en dus weer geretourneerd. Ongeopend. Ik heb voor deze gordijnen €31,- betaald. En daarnaast ook nog eens retourkosten. Van €6.95. Uiteindelijk heeft Action mijn pakket weer ontvangen en krijg ik € 12 teruggestort. Waar ik uiteraard niet mee akkoord ga.

Meerdere malen gemaild, maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen. Telefonisch contact opnemen ie ook geen succes. Knap waardeloos!

Gewenste Oplossing:

Het resterende bedrag teruggestort krijgen.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Action over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Action in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Action een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Action

Heeft op 19 juli 2023 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.

Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.

Met vriendelijke groet,
Team Webcare Action

Anoniem09021989

Heeft op 19 juli 2023 om 10:57 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Het mailcontact met Action verloopt moeizaam.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem09021989