Klacht: Oplaadsnoer voor iPhone 15

Woerd27 op 12 februari 2024 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na aankoop van een oplaadsnoer bij Action en gebruik ervan, is mijn Apple CarPlay radio defect. Deze is niet meer te bedienen, alle functies zijn onbruikbaar .
De schade is dat er een nieuw CarPlay radio unit in mijn auto geïnstalleerd moet worden. Het laadsnoer is zwart en met connectors van usb naar C. 3 meter lang is hier de oorzaak
Bij gebruik ervan was alles ineens defect.
Het is duidelijk dat het snoer de oorzaak is. Connecties kloppen niet . Het is een Sologic laad en datakabel usb -C gekocht in de vestiging in Tiel.
Ik stel hierbij Action verantwoordelijk voor de schade .
Vr groet Jan verhagen

Gewenste Oplossing:

Dat alles weer werkt

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Action over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Action in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Action een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Action

Heeft op 12 februari 2024 om 15:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.
Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.
Met vriendelijke groet,
Team Webcare Action

Woerd27

Heeft op 12 februari 2024 om 17:18 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Mijn klacht is gegrond. Dus is de actie oplossen

Alle klachten die gemeld zijn door Woerd27