Klacht: Oplaad blokje

Liamsi070 op 08 februari 2024 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een oplaad blokje gekocht die vlam heeft gevat.
Kussen kabel en blokje na de kloten.
Ben terug gegaan en omdat ik geen bon had kon ik alleen 3 euro van het blokje terug krijgen.
Verder vertike ze om mij Verder te helpen

Gewenste Oplossing:

Laders uit de schappen en schadeloosstelling

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Action over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Action in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Action een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Action

Heeft op 12 februari 2024 om 09:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.
Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.
Met vriendelijke groet,
Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door Liamsi070