Klacht: Onvriendelijk !!

annelies.m op 10 juni 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Toen ik in de action was wou ik slippers kopen voor mijn zoontje, ik had ze gepast voor de juiste maat te weten. Toen ging de action sluiten en moest ik snel naar de kassa. Ik was zijn sokje en schoentje vergeten aan te doen omdat ik snel moest zijn, toen ik aan de deur was zag ik dat ze waren gevallen en vroeg ik aan een medewerkster van de action om snel in die gang op de grond te kijken. Ze zei er is geen sokje of schoentje en deed de deur dicht voor mijn neus. Had ze geen 1seconde de tijd om tenminste te kijken?? Moet ik mijn zoontje zijn schoen verliezen voor slippers van 99cent ?? Nooit meer action zo onvriendelijk dat ze zijn en helemaal geen respect !!!

Gewenste Oplossing:

Nooit meer, het is te laat, ik zal zijn schoen nooit meer terug zien waarschijnlijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

7 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door