Klacht: ongewenst gedrag

flapkoek11 op 15 januari 2024 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Hallo,

wij willen graag een klacht indienen over action Hengelo Overijssel 7555HH Agathaplein. Wij hebben gemerkt dat er naar hardwerkende werknemers wordt geschreeuwd, geen normale toon wordt aangenomen en ze worden afgemat. Wij hebben ook werknemers horen praten over dat ze het niet normaal vinden hoe ze worden behandeld. Wij hebben hun aangesproken over of ze oké waren en ze zeiden dat het net een strafkamp is, en dan ze zich niet fijn voelen op de werkvloer. Doordat we zo vaak in de action lopen hebben wij ook mogelijke namen gehoord over wie dat zouden kunnen zijn die zo doen tegen hun. Wij hopen voor de werknemers dat dit wordt opgelost en weer een fijne werk omgeving wordt

Dat de leiders weer normaal doen tegen hun werknemers.En dat ze dit voorbrengen bij hun werknemers en dit ook besproken word.Zodat ze weer normaal kunnen werken en met een fijn gevoel naar hun werk toe kunnen komen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Action over deze klacht.

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Action in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Action een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Action

Heeft op 13 februari 2024 om 15:26 geantwoord