Klacht: Onbeschoft medewerker -action polderplein

Samy-1990 op 01 mei 2025 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zeer kwetsende ervaring bij Action Polderplein – klantonvriendelijk én respectloos

Op woensdagochtend/begin middag 30 april bezocht ik de Action op het Polderplein in Hoofddorp. Wat begon als een normaal winkelbezoek, eindigde in iets wat me nog steeds niet loslaat.

Ik stelde een eenvoudige vraag aan een medewerker, maar in plaats van een normaal antwoord kreeg ik een onverwacht harde en luidruchtige uitval. Andere klanten keken verbaasd op, zo extreem was de reactie. Toen ik vroeg of ik met de manager mocht spreken, bleek tot mijn verbazing dat diezelfde persoon de manager was – en die begon vervolgens ook tegen mij én mijn moeder te schreeuwen.

Alsof dat nog niet genoeg was, besloot ik later op de dag de klantenservice te bellen om mijn ervaring te delen. Helaas werd ik daar ook onbeschoft te woord gestaan. De medewerkster aan de telefoon wilde niet luisteren en begon zelfs óók te schreeuwen. Ik voelde me machteloos.

Ik schrijf zelden klachten of reviews, maar deze ervaring heeft me diep geraakt. Ik vind het al moeilijk om in een winkel mensen iets te vragen. Door dit incident durf ik dat voorlopig weer niet meer. Het voelt alsof mijn vertrouwen in menselijk contact in een winkelomgeving een klap heeft gekregen.

Ik begrijp dat personeelstekorten lastig zijn en dat mensen stress ervaren – maar dat mag nooit een excuus zijn om klanten op deze manier te behandelen. Iedereen verdient respect, ook als ze gewoon een simpele vraag stellen.

Ik hoop dat Action dit serieus neemt en dat niemand anders zo’n respectloze behandeling hoeft mee te maken.

Gewenste Oplossing:

Compensatie voor deze traumatische ervaring en oprechte excuses aangeboden hebben van beide medewerkers

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Reactie van de melder van de klacht Samy-1990

2 weken geleden - niet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Samy-1990