Mijn Klacht:
L.s
Bij deze wil ik bij U een klacht neerleggen over de wijze waarop ik bejegend ben door de leidinggevende ( naar haar zeggen) op 22-08-2016 winkel Waterlandplein te Amsterdam Noord
tijdstip 12.05 uur.
Ik kwam twee setjes kousen van elk drie stuks retour brengen omdat de maat van de kousen onderling grote verschillen vertoonden.
Bij de servicebalie werd ik onbeschoft te woord gestaan en behandeld, de kousen werden op een manier gecontroleerd alsof ik een onbetrouwbaar stuk uitschot was.
Toen ik daar een opmerking over maakte werd tegen mij gezegd dat ik mijn mond moest houden en anders niet verder geholpen zou worden, daarop vroeg ik naar een leidinggevende en zij antwoorde dat zij dat zelf was en ik wederom mijn mond moest houden omdat ik anders echt een probleem zou krijgen.
Toen ik nadat ik mijn geld terug gekregen had ( allemaal muntjes van 20 cent dus twee handen vol }
ben ik weggegaan en heb daarbij gezegd dat ik vond dat zij ongeschikt was voor dit werk en dat je zo niet met klanten hoort om te gaan waarop ik uit gelachen werd.
Bij deze wil ik nog opmerken dat ik uiterst correct deze dame te woord heb gestaan en geen enkele aanleiding heb gegeven voor het gedrag dat vertoond werd.
Nog nooit ben ik op zo`n manier te woord gestaan en ik vind het een schande en ben niet van plan ooit nog naar deze winkel terug te gaan en daar dit de enige Action in de buurt is ben ik klant af.
Hoogachtend
L. van Maanen
Gewenste Oplossing:
Ben er klaar mee
