Klacht: Ik voel me opgelicht door de Action

LI.M. op 14 april 2025 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik voel me opgelicht om het volgende:

1. Op de website staat bij het door mij bestelde product: alleen te koop op online!!!

dus niet, want alles is los te koop in de winkel én LOS GOEDKOPER dan op online op de WEBSITE

2.De Action verwacht dat ik mijn bestelling, het pakket retour stuur?? De retourkosten hiervan zijn vanaf € 6,95 bij Post.nl en DHL € 5,45 dit is toch geen oplossing? Allereerst moet ik zoveel handelingen verrichten en het ook nog een keer naar een pakketpunt brengen, voordat ik het teveel betaalde geld en dat is dus minder teruggestort krijg op mijn rekening, want ik moet de retourkosten zelf betalen en opnieuw naar de winkel gaan om het te kopen!

Hoe dan ook voel ik me opgelicht door de Action want ze geven valse info op de website. Als er niet had gestaan: alleen online te koop, was ik eerst in de Actionwinkel gaan kijken en had ik het daar ook gekocht. Doordat de info op de Actionwebsite: alléén online te koop staat heb ik het artikel online en dus duurder gekocht!
De Action heeft mij via mail aangeboden om wanneer mijn bestelling is geleverd deze op eigen kosten retour te sturen!!

Ik vind de oplossing absoluut niet logisch, absoluut niet klantvriendelijk en daarnaast ook totaal niet servicegericht! Ik had echt wel een ander beeld van de Action, ik krijg nu het idee dat ik met een dropshipper te maken heb. Ik zal dan ook nooit meer iets online bestellen bij de Action!

Ik hoop dat de Action blij is met mijn € 8,04 die ik teveel betaald heb voor een bestelling!

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat het teveel betaalde geld van mijn online bestelling teruggestort wordt op mijn bankrekening.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Reactie van de melder van de klacht LI.M.

1 maand geleden - Ik raad iedereen aan om eerst in de winkel te kijken want Actionwebsite is eigenlijk gewoon een Dropshipper, qua beleid!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

4 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht LI.M.

4 weken geleden - Beste Action, Ik heb mijn klacht al door gestuurd naar de Consumenten bond waar ik lid van bent. U bent zeer klantonvriendelijk en denk niet mee in oplossingen en geef misleidende info op uw website!

Alle klachten die gemeld zijn door LI.M.