Klacht: Geen reactie op defect apparaat

m.breet op 22 januari 2024 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

7 dagen geleden per email een klacht ingediend per email over een defect apparaat. Online gekocht. Meer dan een bevestiging heb ik niet gekregen. Via Facebook chat ook geen oplossing. Alleen de belofte dat het intern nog een keer wordt door gegeven, uiteraard geen reactie. Mocht er iemand zin krijgen om hier wat aan te doen, Ticket: 349646

Gewenste Oplossing:

Vervanging apparaat binnen 5 werkdagen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Action over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht m.breet

1 maand geleden - Na plaatsing is het probleem opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Action in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Action een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Action

Heeft op 23 januari 2024 om 15:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.
Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.
Met vriendelijke groet,
Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door m.breet