Klacht: FERM telescopische was borstel Action al genruikt en versleten water loopt der zelfs nog uit

chefkok op 20 juni 2023 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb op 12 mei online bij de Action een FERM telescopische was borstel EAN: 8717479103683 gekocht. deze ontving ik een week later, netjes zou je zeggen ..enige tijd later het was mooi weer ik wilde de ramen boven gaan wassen, tot mijn grote verbazing was de borstel al half versleten ,vol gebruik sporen en der liep zelfs nog water uit de steel .Ik vond het al wat rommelig ingepakt met meters tape . Dus ik heb mooi een retourtje ontvangen waar iemand al flink mee bezig was geweest .Dan ga je mailtjes sturen naar de klantenservice van de action, hier op krijg je een geautomatiseerd mailtje dat ze je mail hebben ontvangen. dan wacht je een week ,twee weken , drie weken …in de tussen tijd stuur je nog tig mailtjes naar de klantenservice .Maar der komt geen reactie .Ik ben nu bijna 5 weken verder maar nog geen mail. Het mooiste is der staat ook nog 2 jaar garantie op deze steel .nou die kan je waarschijnlijk ook op je buik schrijven. Action ik wil zo snel mogelijk mijn geld terug .inclusief mijn verzendkosten 37.94 Jullie kunnen contact opnemen voor mijn rek. en dan vergeten we de zaak. Mocht ik binnen een week mijn geld niet op mijn rekening hebben ga ik over op gerechtelijke stappen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Action over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Action in behandeling genomen

Bericht van Action

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht chefkok

8 maanden geleden - Nou, waarom denkt U dat ik het via klacht.nl doe ????? Volgens mij staat der in het bericht duidelijk dat ik al tig maal contact via action.nl heb opgenomen maar geen respons krijg . Wat dacht u dervan als U nu een contact met mij opneemt ?????

Reactie van de melder van de klacht chefkok

8 maanden geleden - Ordernummer Factuurnummer Datum Betalingsreferentie Betalingsmethode Klant 310000811163 NL0000726998 12-05-2023 10:59 VKXGRT8K6F8JBFG2 hier zijn de gegevens , ik neem aan dat u snel contact met mij opneemt.Met een verzoek naar mijn rekening nummer,anders ga ik andere stappen opnemen.

Reactie van de melder van de klacht chefkok

8 maanden geleden - Ordernummer Factuurnummer Datum Betalingsreferentie Betalingsmethode Klant 310000811163 NL0000726998 12-05-2023 10:59 VKXGRT8K6F8JBFG2 hier zijn de gegevens , Met een verzoek naar mijn rekening nummer,anders ga ik andere stappen opnemen.

Reactie van de melder van de klacht chefkok

8 maanden geleden - IK heb opnieuw een mail gestuurd naar de klantenservice, Ik ben benieuwd of ik nu wel een reactie krijg. In plaats van alleen een mail bevestiging ??

Reactie van de melder van de klacht chefkok

Alle klachten die gemeld zijn door chefkok