Klacht: behang

op 13 juli 2019 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

ik heb vliesbehang gekocht bij action oude markt stadskanaal,vliesbehang staat bekend dat je geen behang tafel nodig hebt lijm rechtstreeks op de muur aanbrengen,ben druk bezig met moeite om mijn woning op te knappen en ik zie dat het behang krimpt wat niet mag,en nu zal je vragen waarom trek je nu aan de bel,ik heb in 2013 een zware operatie gehad bij mij is een levens ader geplaatst een nieuwe aorta mij conditie is zodaning in berperking maar wilde mijn woning op knappen het gaat niet om de kosten van het behang maar heb ook emoltionele schade ondervonden.

Graag jullie hulp

niet

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk 1967