Klacht: bedrijfsleidster

Esmeralda Grootenboer op 24 januari 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bedrijfsleidster, Frannie, van de vestiging in Middelharnis behandeld het personeel onterecht. Ik heb er zelf gewerkt, ik heb ontslag genomen door 1 leidinggevende (Chantal) en de bedrijfsleidster (Frannie). Je kan namelijk niks goed doen. Je wordt uitgekafferd midden in de winkel waar de klanten bij staan. Dat vind ik ongepast! Als leidinggevende en bedrijfsleidster verwacht ik van ze dat ze het personeel normaal behandelen!

Gewenste Oplossing:

Als de klacht in behandeling word genomen! En wanneer ze het personeel met respect behandelen,

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Action over deze klacht.

Bericht van Action

8 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door