Klacht: Agressief en onbeschoft gedrag

Mevrouw Garden op 09 februari 2024 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Vandaag hebben mijn man en ik weer een aanvaring gehad met dezelfde werknemer bij de Action. Een Engelstallige man was alleen in de winkel achter de kassa. Hierdoor vormde er een lange rij. Mijn man heeft na even zoeken de rest van het personeel in de magazijn gevonden. Waar ze het erg naar hun zin hadden. Toen mijn man een Creools meisje vroeg of er iemand kon bijstaan. Gaf ze aan dat ze er zo aankomt. De jongeman achter de kassa had reeds de wind van voren gekregen van een klant, omdat de rij als maar langer werd. Bij de kassa aan gekomen bleef ze halen en trekken en haar lichaamstaal kwam agressief over, dus ben ik als vrouw ertussen gekomen. Ze smeet met mijn items en ik heb haar erop aangesproken. Ik heb naar haar verhaal geluisterd en heb mijn man gelijk gegeven. Ze werd weer kwaad en ik heb haar gezegd, dat ik haar rustig en vriendelijk benader en dat ik dat ook van haar verwacht. Ze mompelde wat van alstublief. Maar gaf aan dat ze onheus werd benaderd door mijn man en dat vond ze respectloos. Ze heeft nooit gedag gezegd en praat meestal onbeleefd. Het tutoyeren vind ik persoonlijk zo asociaal. Ons verhaal is een van velen, die we met andere klanten delen over het onprofessionele gedrag van het Action personeel.

Ik winkel al jaren met plezier bij Action, maar de laatste tijd laten normen, waarden en principes van het personeel veel te wensen over.

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Mevrouw R. Garden

Excuses van de werknemer.
Conclusie van het verhaal;
- frustraties omdat het personeel niet het initiatief neemt om klanten op de hoogte stellen van weinig of geen personeel
- cursus sociale vaardigheden en teamwerk

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Action over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Action in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Action een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Action

Heeft op 12 februari 2024 om 09:08 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.
Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.
Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Garden