Klacht: Achterstand betaald. Niet bekend bij Bol.com en blijkbaar niet bereid administratie na te kijken

op 07 juni 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Na het afbetalen van mijn achterstand oorspronkelijk van bol.com maar afgehandeld door GGN blijkt twee maanden later dat bol.com van niets weet.

Contact opgenomen met Accountor bij hun geen schuld is overgedragen aan GGN.
Aan GGN ook alles betaald.

GGN heeft 29 maart 2016 na afbetaling bol.com hiervan op de hoogte gesteld.
GGN heeft mij de informatie over het afhandelen van de schuld toegestuurd en ik die weer doorgestuurd naar bol.com

reactie bol.com: wij konden de bijlagen niet lezen.
Erg raar want in de mail zelf staat duidelijk dat het dossier gesloten is.
Heb bol.com voorgaande ook bol.com\’s eigen kenmerk/referentie betrekkende hun dossier met GGN gemailed en nog wil er geen schot in de zaak komen.

bestand geexporteerd naar pdf en weer toegestuurd naar bol.com

Ik wil alleen maar dat bol.com mij niet langer als debiteur beschowd maar ze werken niet echt mee aan een oplossing begint te voelen als een soort van nastraf

Ik ben tevreden als bol.com zelf hun administratie nakijkt met behulp van hun eigen kenmerk of contact opneemt met GGN en mij niet langer beschouwd als debiteur.

Achterstand was mijn schuld maar ik heb nu alles netjes afbetaald en de incassobureaus hebben dit ook aan bol.com laten weten.

Ik wil niet na 403 euro betaald te hebben en twee maanden geleden alles afgelost te hebben dat er nog steeds debiteur bij hun achter mijn naam staat.

Dossiernummer van bol.com zelf: dossier: 04213295

Over de cadeuakaart van de postcodeloterij hoeven we het wat mij betreft niet eens meer te hebben maar wat dat betreft ben ik gewoon genaaid in mijn optiek.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht markors

7 maanden geleden - Bol.com heeft persoonlijk contact met mij opgenomen en de zaak opgelost. Wat mij betreft kan deze klacht dus als succesvol behandeld beschouwd worden.

Alle klachten die gemeld zijn door markors