Klacht: achterlijk

op 30 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Zit nu ongeveer n uur op n bankje op n bus te wachten omdat er geen treinverkeer mogelijk is. Super dat er dan n bus komt en dat de reistijden op de website staan. Beetje jammer dat er 3 knakworsten met n geel hesje voor me staan die helemaal niks weten. Meneer wanneer komt de bus? Geen idee. Kan elk moment komen. Uur later weet t zelfde. Wat n achterlijk frikadellenbaan is dit? Goed bezig NS. Mooi baantje. Misschien is t vrijwillegerswerk. Zo niet. Verwijs me dan door naar de vacatures want t lijkt me n topbaan!

Als de informatie die op de website staat overeen komt met de werkelijkheid. T zou ook fijn zijn als die uitzendkrachten met n geel hesje aan weten hoelaat er n bus komt. Ze weten niks.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 15 juni 2016 om 10:16 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door komaan