Klacht: Achtergelaten in Kopenhagen zonder tickets

SamySalem op 30 augustus 2021 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Geachte heer/mevrouw,
Op 26 juni heb ik 6 tickets gekocht via Supersaver met het volgende Boekingsnummer: LA69CB en boekingsreferentie:
Amsterdam – Alexandria: RL2F73
Alexandria – Amsterdam: RL2F73
Het vliegtuig van de terugreis van Alex naar Istanbul vertrok iets meer dan een half uur dan gepland.
Daar werd ons gezegd dat we onze koffers moesten ophalen in Kopenhagen en opnieuw inchecken en dan de reis naar NL vervolgen (hadden ze daar niet al moeten zien dat er iets niet klopte?) achteraf vind ik het kwalijk van Turkish Airlines dat ze toen niet zagen dat er iets niet klopte, terwijl ik ze de boekingsgegevens en de vluchten heb laten zien.

In Istanbul was de vlucht naar Kopenhagen ook al iets meer dan een half uur vertraagd.
Bij aankomst in Kopenhagen waren we opzoek naar de transitvlucht en konden we deze nergens vinden. We werden geholpen door personeel van SAS en die konden dus achterhalen dat de vlucht van Kopenhagen naar Amsterdam op dezelfde tijd was als onze vlucht van Istanbul naar Kopenhagen! Op dat moment zaten we dus vast op Kopenhagen met 4 kinderen.

Turkish Airlines was daar niet bereikbaar waardoor we 6 nieuwe tickets bij KLM moesten kopen om naar NL te komen. Eenmaal (na de andere vlucht KLM) op Schiphol kon grondpersoneel van Turkish airlines ons ook niet helpen omdat ze geen service balie meer hadden.

De tickets van KLM hebben mij 1885,98 Euro extra gekost daarnaast de vertraging van 5 uur met de kinderen en de onzekerheid en de stress. Ik wil dat die extra kosten verhaald worden bij de maatschappij. Hieronder de tickets van Turkisch airlines en daaronder die van KLM
Van: Supersaver
Verzonden: zaterdag 26 juni 2021 19:36
Aan: Samy Salem
Onderwerp: Bevestiging; Boekingsnummer: LA69CB, Boekingsreferentie: Vlucht: RL2F73

Heb je problemen met het weergeven van deze e-mail? Klik hier

Boekingsreferentie
Amsterdam – Alexandria: RL2F73
Alexandria – Amsterdam: RL2F73

Bedankt voor de boeking van je reis! Je ontvangt hierbij belangrijke informatie over je boeking en een aantal fantastische persoonlijke aanbiedingen.
Belangrijke informatie over uw reis op de Mijn boekingen
Door op Mijn boekingen te klikken vindt u uw reisdocument met uw reserveringsnummer en de incheckreferentie voor de luchtvaartmaatschappij. Vergeet niet om deze beschikbaar te houden tijdens het reizen. Mijn boekingen

U kunt hier uw extra producten kopen!

Boek hier

Hartelijk dank voor je boeking!
Hoofdboeker Samy Salem
E-mailadres [email protected]

Telefoonnummer overdag 31 0624872680
Mobiel 31 0624872680
Boekingsreferentie Amsterdam – Alexandria RL2F73
Boekingsreferentie Alexandria – Amsterdam RL2F73
Boekingsnummer LA69CB
Boekingsdatum 26 jun. 2021

Klik op de link voor de laatste vluchtinformatie voor boeking RL2F73: www.checkmytrip.com. Hier vind je ook je ticketnummer en het boekingsnummer van de vliegtuigmaatschappij, die binnen 24 uur na het boeken wordt geüpdatet.
Retourreis | Amsterdam – Alexandria
Van Naar Vertrek Aankomst Vlucht Luchtvaartmaatschappij
Amsterdam
Nederland Istanbul Airport
Turkije 18:30 22:55 TK1954 Turkish Airlines

Houd er rekening mee dat uw reis de volgende dag doorgaat. Mocht u accommodatie nodig hebben in Istanbul, dan is dat voor uw eigen rekening.
Istanbul Airport

Dawud Salem Kind (6 feb. 2016) € 107,92 € 299,94 € 407,86

VISA Credit € 0,00
Eindtotaal € 2.519,14
BETAALD
In de meeste gevallen wordt Supersaver weergegeven op uw bankrekeninggegeven. Soms moeten we echter de betaling verdelen tussen ons en de luchtvaartmaatschappij. Dan worden zowel Supersaver als de luchtvaartmaatschappij of een ander bedrijf van die organisatie op uw rekening weergegeven als ontvangers. € 2.519,14
Belangrijke informatie over je vlucht
Ga naar www.checkmytrip.com om je vluchttijden te controleren. Als u geen account hebt, moet u er een aanmaken. Gebruik dan uw achternaam en boekingsnummer om in te loggen. Gebruik geen Ü, Ä, Ë, Ï of Ö bij het invoeren van je naam. BJÖRN wordt bijvoorbeeld BJOERN, NOËMI wordt NOEMI en LOÏS wordt LOIS. (ÜUE, ÄAE, ÖOE, ËE, ÏI)
Betaling
www.supersaver.nl en Supersaver Travel B.V. zijn slechts tussenpersonen en verkopen zelf geen reizen.

Paspoort en visum/doorreisvisum
Vergeet niet om je paspoort en eventueel je visum/doorreisvisum mee te nemen op je reis. Mocht je het nog niet gedaan hebben, controleer dan de geldige pas- en visum/doorreisvisumregels voor de landen die je gaat bezoeken, zowel bij de ambassade als bij de luchtvaartmaatschappij waarmee je reist.
Voor de volledige details raden wij je aan om de website van UD te bezoeken door hier te klikken ». Daar vind je o.a. informatie over de contactgevens van ambassades en consulaten.
Informatie over bagage
De aangegeven toegestane bagage is normaliter het minimum. Controleer de precieze bagagevoorwaarden van de betreffende luchtvaartmaatschappijen.
Belangrijk!Wanneer u ruimbagage op vluchten binnen Noord-Amerika koopt, ontvangt u een gratis incheckservice. Om verdere kosten te vermijden raden we u aan de boardingpas te printen voordat u naar de vlieghaven reist.
Belangrijke mededeling: Wij willen uw reis minder stressvol maken en sturen u e-mails met informatie die relevant is voor uw reis, met inbegrip van bijvoorbeeld aanbiedingen om bagage toe te voegen of zitplaatsen te boeken tegen aantrekkelijke prijzen. De aanbiedingen zullen alleen worden verstuurd voorafgaand aan uw reis. Als u deze e-mails niet wenst te ontvangen, klik dan hier.
Overige Informatie
Als u wilt annuleren of als iets in uw bevestiging onjuist is en u op het punt staat te vertrekken voordat onze telefoonlijnen weer open zijn, neem dan rechtstreeks contact op met de luchtvaartdienst, het hotel of het verhuurbedrijf.

Supersaverkan niet aansprakelijk worden gesteld voor kosten in verband met ongeplande overnachtingen, vervoer in het geval van vliegtuigwisseling of soortgelijke situaties. U vindt de reisvoorwaarden en andere vragen op www.supersaver.nl

Als een retourvlucht is geboekt, is het NIET mogelijk de heenvlucht te negeren en alleen de retourvlucht te gebruiken. Als u dat probeert te doen, zal de luchtvaartdienst de gehele boeking annuleren en zal er geen terugbetaling plaatsvinden.
Supersaver wenst u een plezierige reis!

Supersaver wordt weergegeven op uw bankafschrift als ontvanger van de betaling.
Prettige reis en graag tot een volgende keer!
Meer hulp nodig? Neem contact met ons op »
Link naar de Algemene voorwaarden voor diensten die na het boeken worden gekocht
Boek een hotel of huurauto binnen 24 uur en voel u beschermd door onze garantie.
Indien u via deze link/links aanvullende reisdiensten voor uw reis of vakantie boekt, kunt u GEEN aanspraak maken op de rechten die gelden voor pakketreizen uit hoofde van Richtlijn (EU) 2015/2302. Onze onderneming/Supersaver Travel B.V. is derhalve niet verantwoordelijk voor de goede uitvoering van die aanvullende reisdiensten. In geval van problemen kunt u contact opnemen met de betrokken dienstverlener. Indien u echter uiterlijk 24 uur na ontvangst van de bevestiging van de boeking van onze onderneming/Supersaver Travel B.V. via deze link/links aanvullende reisdiensten boekt, worden die reisdiensten deel van een gekoppeld reisarrangement. In dat geval beschikt Supersaver Travel B.V. over de volgens het EU-recht verplichte bescherming om de door u aan Supersaver Travel B.V. betaalde bedragen voor diensten die als gevolg van de insolventie van Supersaver Travel B.V. niet zijn verleend, terug te storten. Gelieve er nota van te nemen dat niet in terugbetaling wordt voorzien in geval van insolventie van de betrokken dienstverlener. Meer informatie over bescherming bij insolventie
Adresgegevens
Supersaver Travel B.V, Org.nr. 30184817, btw-nr. NL811395637B01

Bedankt voor uw boeking!
Kopenhagen – Amsterdam

Geachte Heer Salem,
Bedankt voor uw vertrouwen in KLM. Dit is de boekingsbevestiging voor uw reis.

In deze e-mail vindt u de volgende informatie:
Uw vluchtgegevens

Amsterdam, (Schiphol Airport)

KL1132 – Vliegtuigtype: Boeing 737-800
Reisklasse: Economy Class
zaterdag 28 augustus 2021, 17:30 – 18:55
Is uw boeking onjuist? Neem dan contact met ons op.

Controleer de passagiersgegevens
• Mrs Michelle Letitia (Volwassene)
• Mr Jimmy Gamal Salem (Volwassene)
• Mstr Zakariya Salem (Kind)
• Miss Yameenah Salem (Kind)
• Mstr Dawud Salem (Kind)
• Miss Amanah Salem (Kind)
De passagiersnaam/namen moet(en) overeenkomen met de naam/namen zoals vermeld in het paspoort.

Heeft u een spelfout ontdekt in de naam/namen op uw ticket? Vraag een correctie aan.

Contoleer het volledige vluchtschema en beheer uw boeking in Mijn Reis

Prijsspecificatie voor uw boeking.

Totaalprijs
Vluchten 1885.98 EUR
Visa

Gedetailleerde prijsspecificatie? Check uw e-ticket.

Betalen van de extra kosten a 1885,98 Euro.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SamySalem