Klacht: Achtergehouden informatie

op 27 juni 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Ik dien deze klacht in namens mijn dochter en haar vriendin, omdat zij druk doende zijn met hun verhuizing.
Enige tijd geleden hebben zij een keuken aangeschaft in het filiaal te Zaandam. Voor deze keuken hebben zij Euro 6000,00 neergeteld. In de veronderstelling dat de keuken kant en klaar geleverd en geïnstalleerd zou worden, kwamen zij er vandaag, bij een bezoek aan het filiaal, erachter dat zij tot hun grote verbazing nog Euro 375 moeten betalen voor aansluiting van de keuken! Waarom is dit hun niet bij aankoop van de keuken verteld! Je gaat er toch immers vanuit dat de keuken daadwerkelijk geplaatst en gebruiksklaar wordt afgeleverd. “Tsja, dat is nou éénmaal zo”, werd hun verteld door een medewerker. U kunt begrijpen dat dit antwoord in mijn dochters en haar vriendins verkeerde keelgat schoot. Waarom wilt de Keukenconcurrent niet toegeven dat zij bij aankoop van de keuken verzuimd hebben deze info te geven. Er was ook nauwelijks sprake van enige compensatie richting mijn dochter en haar vriendin. Ik spreek bewust van nauwelijks, want hun werd een korting van Euro 100 aangeboden. Een lachertje!!!!! Dit is mijns inziens een principekwestie geworden om beslist niet die Euro 375 te betalen voor aansluitkosten. Ik mag hier toch echt wel spraken van misleiding tijdens de aankoop van de keuken. Het is te belachelijk voor woorden. U mag ook van mij aannemen dat zowel mijn dochter, haar vriendin en ik u bij niemand in de toekomst zullen aanprijzen. Het zal u waarschijnlijk niets uitmaken als grote keukenboer. Jammer, heel jammer. Het zal mij ontzettend verbazen als ik een reactie zou ontvangen op deze klacht. Het zou wel zo respectvol zijn om dit wel te doen.
Groet,
Joyce Wilffert

Ik zou tevreden kunnen zijn als de Keukenconcurrent bovenstaande fout zou willen toegeven en de aansluitkosten voor hun rekening zouden nemen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

4 maanden geleden - Beste mevrouw Wilffert, Ik ga dit graag voor u nakijken. Heeft u voor mij misschien een ordernummer en of postcode/huisnummer van de keuken. We komen er dan graag bij u op terug. Met vriendelijke groet, Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Ravestijn