Klacht: Achteraf betaling is geblokkeerd

op 01 juli 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al jaren klant van Bol.com en heb alle bestellingen ALTIJD TIJDIG EN CORRECT BETAALD!
Nu merk ik dat de betaalmethode achteraf betaling geblokkeerd is op mijn account. Je wordt dus geheel onterecht als wanbetaler beschouwd omdat achteraf betaling niet meer mogelijk is. Bij Bol.com beweren ze dat ze er geen invloed op hebben, dat ’t mogelijk aan bepaalde bestellingen ligt dat je niet via achteraf betaling kunt regelen.
Dat is pure onzin, want het is bij elke mogelijke bestelling dat achteraf betaling geblokkeerd is op mijn account.
Dit is ronduit schandalig dat Bol.com goede trouwe klanten op deze wijze behandelt!

Gewenste Oplossing:

Het spreekt voor zich dat ik NIET tevreden meer ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mei Wong