Klacht: Accountor incasso

op 27 februari 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nadat incassobureau accountor weigert mijn klacht in behandeling te nemen, doe ik het maar bij jullie.

Door omstandigheden is er een factuur over het hoofd gezien. Na de laaste herinnering heb ik deze voldaan, nu kreeg ik toch een mail van jullie incassobureau dat ik deze factuur moest betalen+ incasso kosten.

Ik netjes aangegeven dat deze is betaald met alle bewijzen bijgevoegd. Nu hebben ze het bedrag van het factuur verlaagd maar blijven ze erbij dat ik d’r incassokosten moet betalen omdat jullie de betaling te laat binnen hebben gekregen?
Er staat toch onderaan de brief ” Mocht deze brief en uw betaling elkaar gekruist hebben dan mag u deze brief als niet verzonden beschouwen.”

Kort gezegd ik ga deze incassokosten niet betalen want ik heb het gewoon oprijd betaald maar accountor weigerd alles, ze zijn onbeleefd, agressief en als ik een discussie wil aankaarten verbreken ze gewoon de verbinding. Daarnaast zijn ze ook heel goed in dreigen, het gaat mij niet om de 2 tientjes maar het is gewoon een principe kwestie.

En ik krijg nu zelfs een bericht dat accountor mijn klacht weigerd in behandeling te nemen!? Zegt genoeg toch!

Als jullie met accountor over deze kwestie in discussie gaan. En dat jullie dit betalen of dat accountor deze vordering laten vervallen.
Ik heb het bewijs (bankafschrijving) dat het netjes is betaald, binnen jullie termijn. En als er iets is mis gegaan in de communicatie jullie daar de klant niet mee opzadelen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 27 februari 2017 om 15:23 geantwoord

Beste Marissa Van ginkel,

Deze middag heb ik u enkele keren proberen bellen, maar zonder succes. Daarom heb ik u zonet een e-mail gestuurd, die alles zou moeten uitklaren.

Charlotte van bol.com

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door Bart Gerrits