Klacht: Account geblokkeerd.

op 05 mei 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik ben een goede klant van bol.com.
Ik heb in totaal zo beetje 600euro uitgegeven.
Ik heb veel spullen gekocht die of defect of 2e hands of niet het product dat er in hoort geleverd kreeg.

Voorbeeld: ik kreeg een Bosch fohn en in
die doos van Bosch zat een Philips fohn…..
SCHANDALIG!
En zo weet ik nog wel 10 dingen die niet goed gaan.

Ik ben gewoon zo teleurgesteld en boos (woedend)
Op bol.com dat ze er zo mee omgaan.
Ik wordt neergezed als een crimineel atans zo voel ik het.

Ik: als bol.com had gezegd van laten wij dit even oplossen. Dat is wat volwassen doen…
Maar nee inplaats daarvan blokeren jullie mij zonden pardon en doen jullie alsof ik Pablo Escobar ben!
Nou ik heet niks voor niks (de Goede) van mijn achternaam!

Ik heb gwn geen poot om op te staan)
Help mij dit a.u.b dit optelossen!
Ik heb bestellingen retour gestuur 1 maand terug en ze zijn nog steeds niet verwerkt!
Ik krijg ook nog ongeveer €15,- terug.
Tot mijn frustratie kan ik niet in contact komen. Ook telefonisch word het gesprek zonder pardon beëindigd.
Ik ben ook de politie erbij gehaalt en ik ben ook doorverwezen.
Ik hoop dan jullie als klacht.nl dit kunnen oplossen.
Want dit is werkelijk waar de omgekeerde wereld.

(Ik kreeg een mail van bol.com en ze zeiden… zie foto groen onderstreept)

Als het dan is opgelost nou oke dan wil ik het alsnog wil doen maar ze reageren niet meer of ze mógen mij niet te word staan…
Kinderachtig bol.com!!!!!

Gr Gijs

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat ik gedeblokkeerd wordt.
En dat ik in de toekomst weer kan bestellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 05 mei 2017 om 10:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Gijs,

Er is hier al eerder contact over geweest. De reden van blokkering is bekend. Helaas kan ik de blokkade niet voor je verwijderen. Je account blijft geblokkeerd. Mijn excuses voor het ongemak.

Groet,
Imro
bol.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - -

Heeft op 05 mei 2017 om 11:25 geantwoord

Jullie zijn echt heel vies bezig echt respectloos.
Ik vraag alleen om mij te deblokeren ik hoef niks meer te bestellen bij jullie ik bestel al bij andete webshops en dsar heb ik GEEN problemen.
HEB IK VERDOMME ALLES VOOR NIKS GETYPT!!!!
Deblokeer mij gwn ik hoef niks bij jullie te bestellen.
Ik wil dat mijn naam gezuiverd word!!!!!
EN WULLEN JULLIE OOK EVEN KIJKEN NAAR DE FOTO DIE IK ERBIJ GEVOEGT HEB.
DAAR STAAT IETS ANDERS!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Gijs de Goede