Klacht: Account geblokkeerd

Nikkischouten1 op 20 september 2021 over Vinted.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik gebruikte Vinted al een tijdje en heb er hele leuke items mee gekocht, na een tijdje heb ik zelf mijn schoenen daar verkocht. Alles ging goed tot t tijd was om mijn Wallet uit te betalen. Ineens werd mijn account geblokkeerd en stond er dat ik mijn account moest verifiëren met mijn telefoon nummer dat heb ik toen geprobeerd maar er stond dit nummer is al in gebruik, wat natuurlijk klopt want die is in gebruik voor mijn eigen account. Ik kom er dus met geen mogelijkheid meer op maar er staat nog geld in mijn Wallet en wil nog steeds gebruik maken van de app. Ik heb de klacht al bij Vinted gemeld maar krijg helaas geen reactie..

Ik wil het openstaande bedrag in mijn Wallet terug hebben, daarnaast zou ik ook graag weer gebruik maken van de app.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nikkischouten1