Klacht: Account geblokkeerd

Zon8 op 20 september 2021 over Vinted.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik zit al sinds 2 jaar ongeveer op Vinted.
Heb een account aangemaakt.
Voor verkoop kleding , decoratie, speelgoed enz. Wat je niet meer gebruikt om te verkopen
Soms koop ik er ook wel eens iets.. Verkooo geregeld iets, heb leuk contact met kopers..Verstuur snel en keurig de pakjes via verschillende verzenders..Krijg zeer goede feedback, en personen kopen meerdere keren bij mij.
Meer dan 100 volgers en 180 zeer goede revieuws op mijn account..
Dus uiterst tevreden tot nog toe.
Soms mag een artikel niet in een bepaalde categorie en wordt het verwijderd.
Dat kan gebeuren.
Wordt ik afgelopen week ineens geblokkeerd met mijn account.
Omdat ik blijkbaar de regels overtreed.
Dat je bepaalde producten niet mag plaatsen..Verwijder het dan..ok. Maar om dan gelijk je account te blokkeren.Dat is wel heel vreemd.
Deze klacht lijkt wel trend van Vinted!!!
Bij een neef en een vriendin van mij is dit pas geleden ook gebeurt. Zomaar ineens.
Heb gelijk een bericht gestuurd met de vraag waarom, en dat ik graag weer op mijn account wil.
Krijg eerst een automatisch bericht. Dan stuur ik weer een bericht. Moet ik 48 u wachten op antwoord. Ben voor nu dus permanent geblokkeerd. Ik vindt dit echt onterecht Het is van een Nederlandse eigenaar.
Die moet toch ook beter weten.
MP is daarin veel verder in. Kan je in principe alles plaatsen.
Ik wil graag mijn account terug.
Vinted verdient ook aan de leden, dus.waarom blokkeren? Er zijn ook nog pakjes onderweg waarvan ik geld krijg, daar heb ik ook recht op.
Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? Hoor het graag.
Ik wil gewoon weer op mijn account kunnen Wat ik heel terecht vindt.

Ik wil dat mijn account wordt gedeblokkeerd

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zon8