Klacht: Absurditeit van Mediamarkt

op 29 juni 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling bij Mediamarkt NL geplaatst. De helft van mijn bestelling heb ik netjes ontvangen, de andere helft ontbrak. Ik heb dit direct gemeld (want, misschien was er gewoon wat vertraging o.i.d.?).

Mediamarkt geeft enkel aan niets voor mij te zullen doen zolang ik niet bewijs dat ik een product niet heb ontvangen (HOE?). Mediamarkt is er namelijk heilig van overtuigd dat er nooit een fout gemaakt kan worden of iets mis kan gaan aan de kant van Mediamarkt. Dit, ondanks dat de Mediamarkt wettelijk gezien het risico draagt tot op het moment dat een product door de consument is ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Product geleverd krijgen of mijn geld terug + excuses voor de gang van zaken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gprudon