Klacht: absoluut 0 service

op 18 mei 2020 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Beste, heb in januari 0.01 cent aanbetaald voor een reis naar Ibiza ( vlucht en accommodatie ) van 3 tot en met 7 juni. Heb reeds eind maart ( na lockdown in BE omwille van corona ) gemaild met de vraag of reis nog wel zou doorgaan en indien ja ik graag had willen annuleren omdat wij niet het risico willen lopen om ziek te worden of niet meer terug te kunnen! Ik kreeg melding dat dit niet kon en sowieso annulatiekosten zouden moeten worden betaald! Dat we dus beter konden wachten op annulatie door het reisbureau zelf ( prijsvrij of beter sunmix blijkbaar één en hetzelfde bedrijf ) Nu na honderden mails om meer zekerheid en vragen en geen antwoord per telefoon ( nemen gewoon niet meer op, steeds antwoordapparaat of uren wachten ) willen ze wel dat we het volledige bedrag nog betalen omdat er anders zelf door hen wordt geannuleerd ( zonder recht op teruggave of voucher ) of incasso kosten erbij komen! Onze reis zal sowieso niet kunnen doorgaan omdat teneerste vlucht niet meer bestaat ( transavia zou vliegen vanuit brussel maar gaat niet meer door omwille van corona, verplaatst naar volgend jaar ) en wij als Belgen mogen niet voor 86 zomaar het land uit om een plezierreisje te gaan maken!!! Nog steeds geen deftig antwoord van prijsvrij en melden ons dat onze reis nog steeds doorgaat!!!! Ik word hier zo kwaad over! Waarom betalen als we 99% zeker zijn dat we niet kunnen vertrekken! Dus prijsvrij neem uw verantwoordelijkheid en licht te klanten persoonlijk in! Verstop u niet achter uw geautomatiseerde mails! Antwoord of ik dan toch een voucher krijg indien ik alsnog betaal blijkt blijkbaar ook een utopie, na al de reactiesklachten te hebben gelezen hier op dit forum.

Ik wil enkel dossierkosten betalen maar voor de rest niets. Ik ga niet nu betalen om te weten te komen dat we dan uiteindelijk alles kwijt gaan zijn en geen zekerheden krijgen!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijsvrij.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijsvrij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sohelita