Klacht: Abonnement opzeggen

op 04 april 2013 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb per 21-02-2013 mijn abonnement online opgezegd bij Hi. Hierna heb ik een telefonische bevestiging gehad dat dit akkoord en geregeld was. Echter hebben ze in maart weer abonnementskosten afgeschreven. Nadat ik dit zag heb ik meteen een mail gestuurd naar Hi met bovenstaande gegevens. Hierop was het antwoord dat in de administratie niet stond vermeld dat ik mijn abonnement had opgezegd. Dit zaakje stinkt en ik wil mijn geld terug en ze moeten misschien naar het beleid gaan kijken rondom het opzeggen van een abonnement.

Ik wil mijn geld terug en de administratie van Hi moet kloppen dus hoort er vermeld te staan dat mijn abonnement is opgezegd per 21-02-2013. Een ding is zeker ik sluit NOOIT meer een contract af bij Hi.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hi

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hi in behandeling genomen

Bericht van Hi

7 jaren geleden - Hi,Wat vervelend om te zien dat je problemen hebt met het opzeggen van je Hi Abonnement. Net zoals mijn collega kan ik geen opzegging in de gegevens terugvinden. Wel versturen we altijd een bevestiging per post. Heb je deze nog en zou je deze willen mailen naar [email protected] met als onderwerp Klacht.nl/opzegging? Ook heb ik dan je 06 nummer en een klant- of bankrekeningnummer nodig.Groetjes,Christy Hi Webcare Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Alle klachten die gemeld zijn door f.henskens