Klacht: Abonnement niet aanpasbaar

op 11 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen er achter gekomen dat ik een verkeerd abonnement heb aangevraagd. (dal vrij ipv traject vrij) bij contact met de klantenservice is het niet mogelijk om het abonnement aan te passen omdat het al op de kaart staat. Slechte service. Mij werd gezegd een nieuwe kaart aan te vragen (á 7,50) met het juiste abonnement (á 129,-) dan na een maand weer contact te hebben om een en ander (mogelijk, nog niet eens zeker) vergoed te krijgen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het abonnement zonder extra rompslomp wordt aangepast en geactiveerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 19 juli 2016 om 08:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door theojr1984