Klacht: abonnement mobiele telefonie

op 03 september 2015 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb m.i.v. september 2015 een abonnement (sim-only)afgesloten met Ziggo. Echter na activatie van de simkaart is het vooralsnog niet mogelijk om gebruik te maken van het abonnement, vanwege een interne fout bij Ziggo. Ook kan Ziggo niet aangeven wanneer het wel mogelijk is om gebruik te maken van het abonnement. Wel worden activatiekosten in rekening gebracht

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn wanneer ik op zeer korte termijn gebruik kan maken van het abonnement en er ook terugkoppeling van de oplossing mij wordt medegedeeld. En als trouwe klant zou ik het op prijs stellen dat de activatiekosten niet in rekening zal worden gebracht, aangezien er vooralsnog geen prestatie is geleverd door Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door telziggo