Klacht: Valse voorlichting

Genot op 15 september 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben telefonisch contact met de bank gehad. We vroegen om mogelijkheden tot verlaging van de hypotheek lasten.
Ons werd geadviseerd om voor ons huis energie label A aan te vragen, dan krijg je een rente korting van 0,15%.
Nu hebben we kosten gemaakt om dat A-label te krijgen, krijgen we de korting niet. De korting pas kan ingaan op een rente aanpassing (over 15 jaar).
Het gaat maar om ongeveer 8€ per maand maar we voelen ons beduveld en vals geïnformeerd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de rente korting van 0,15% gewoon NU ingaat zoals beloofd.

Beoordeling 9/10 star-5 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

4 jaren geleden - Beste heer, mevrouw, Wat een vervelende situatie. Als u hier vooraf informatie over hebt ingewonnen, dan mag u er uiteraard van uitgaan dat deze correct en volledig is. Ik wil u vragen om deze klacht online bij onze hypotheekafdeling in te dienen. Onze klachtafdeling zal deze vervolgens in behandeling nemen. U vindt dit formulier via de volgende link naar onze site: http://abn.com/1dUxcPo Ik ga ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog aanvullende vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat ook graag. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Genot

4 jaren geleden - Ik heb gedaan wat Rob me vroeg en na nog 2 telefoontje van de bank, is ons toegezegt dat de klacht, naar onze tevredenheid, is/wordt opgelost. 👍🙂

Bericht van ABN AMRO

4 jaren geleden - Beste heer, mevrouw, Fijn om te lezen dat u een toezegging hebt gehad dat uw klacht naar uw tevredenheid is/wordt opgelost! Wilt u ons laten weten als dat inderdaad het geval is? Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Genot

4 jaren geleden - Bij thuiskomst ligt de schriftelijke bevestiging al op ons te wachten. Super snel en goed geregeld en opgelost. 👍👍👍👍

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 21 september 2020 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw,

Mooi dat het op deze manier snel en goed is opgelost. Bedankt dat u ons op de hoogte heeft gehouden. Ik sluit de klacht bij deze op het forum door deze als opgelost te zetten. Nogmaals bedankt voor de terugkoppeling en fijne dag verder.

Met vriendelijke groet,

Rob
ABN AMRO Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over ABN AMRO is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Genot