Klacht: storing automaat abn amro

mikevanroon op 19 december 2016 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 oktober 2016 ben ik geld gaan storten bij de abn amro bank in Brielle. Normaal gesproken tel ik altijd het geld, dit keer helaas niet gedaan. Het storten duurde behoorlijk lang en uiteindelijk stopte de automaat. Pasje kwam terug maar het geld bleef achter.

Dit gemeld aan het personeel in de bank. De maakte er een melding van en ik zou geïnformeerd worden door het personeel. Doordat ik op vakantie ging heb ik pas weer naar 3 weken kunnen vragen hoe het zat met mijn storting aangezien ik nog niks had ontvangen. Er zou een brief gestuurd zijn tijdens de vakantie met daarin de info dat ik voor 10 november de uitslag van het onderzoek zou krijgen. Niks gehoord.

Dus maar weer naar de bank vragen hoe het zit. Daar kreeg ik te horen dat het onderzoek nog tot 12 december zou duren. Er zou weer een brief gestuurd zijn. Niks ontvangen. Gewacht tot 13 december en nog steeds geen geld, geen telefoontje en geen brief. Dus ik zelf maar bellen. Maar wat blijkt het onderzoek is uitgesteld naar 26 december.

Ik vind dit echt bizar dat zoiets haast 3 maanden moet duren. Als ik me rekeningen niet 2.5 maand niet betaal heb ik toch ook problemen. Maar de abn amro heeft blijkbaar geen haast.

Gewenste Oplossing:

Het zou erg fijn zijn als ik mijn geld gestort krijg en ik vind dat daar ook wel rente over berekent mag worden of een andere financiële vergoeding. Wacht tenslotte al 2.5 maand op me geld

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van ABN AMRO

8 jaren geleden - Beste mikevanroon, Bedankt voor uw bericht op het forum. Mijn excuses dat het verwerken van uw storting al zo lang duurt. Logisch dat u uw geld inmiddels graag bijgeschreven krijgt. Ik heb direct contact opgenomen met onze servicedesk om na te gaan waarom het verwerken zo lang duurt. Ik heb u vandaag twee keer geprobeerd te bellen om dit te bespreken. Daarbij wilde ik graag aangeven wat we nu direct voor u kunnen betekenen. Helaas kreeg ik niet te pakken. Graag hoor ik wanneer u tijdens kantooruren bereikbaar bent. Dan neem ik contact met u op. Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Mevr. L. van der Lugt ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Beste mevrouw van de Lugt, Morgen ben ik vanaf 11 uur bereikbaar. Met vriendelijke groet, Mike van Roon

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Beste mevrouw van de Lugt, Woensdag 27 december zou ik terug gebeld worden. Helaas niks meer gehoord. Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet, Mike van Roon

Bericht van ABN AMRO

8 jaren geleden - Beste Mike, Het spijt me om te lezen dat je nog niet gebeld bent. Het onderzoek loopt echter nog steeds. Ik heb zojuist contact gehad met de juiste afdeling en zij hebben mij beloofd vandaag telefonisch contact met je op te nemen. Ik hoor graag van je of dit gebeurt en of ik nog iets voor je kan betekenen. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. L. Salama

Bericht van ABN AMRO

8 jaren geleden - Beste Mike, Bedankt voor je geduld! Ik heb van mijn collega’s begrepen dat ze vrijdag contact met je hebben opgenomen . Tijdens dit telefoon gesprek hebben ze gelukkig een oplossing met je besproken. Ik hoor graag of alles duidelijk voor je is of dat ik nog iets voor je kan betekenen. Met vriendelijke groet, Mevr. L. van der Lugt ABN AMRO Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 17 januari 2017 om 09:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de klacht bekeken en intern onderzoek gedaan naar de storting. Naar aanleiding van dit onderzoek hebben wij de klacht naar wens opgelost voor de klant. Wij hebben telefonisch contact gehad met de klant en hij is geïnformeerd. Inmiddels is het helemaal rond dus wij kunnen de klacht sluiten.

Alle klachten die gemeld zijn door