Mijn Klacht:
Op 3 oktober 2016 ben ik geld gaan storten bij de abn amro bank in Brielle. Normaal gesproken tel ik altijd het geld, dit keer helaas niet gedaan. Het storten duurde behoorlijk lang en uiteindelijk stopte de automaat. Pasje kwam terug maar het geld bleef achter.
Dit gemeld aan het personeel in de bank. De maakte er een melding van en ik zou geïnformeerd worden door het personeel. Doordat ik op vakantie ging heb ik pas weer naar 3 weken kunnen vragen hoe het zat met mijn storting aangezien ik nog niks had ontvangen. Er zou een brief gestuurd zijn tijdens de vakantie met daarin de info dat ik voor 10 november de uitslag van het onderzoek zou krijgen. Niks gehoord.
Dus maar weer naar de bank vragen hoe het zit. Daar kreeg ik te horen dat het onderzoek nog tot 12 december zou duren. Er zou weer een brief gestuurd zijn. Niks ontvangen. Gewacht tot 13 december en nog steeds geen geld, geen telefoontje en geen brief. Dus ik zelf maar bellen. Maar wat blijkt het onderzoek is uitgesteld naar 26 december.
Ik vind dit echt bizar dat zoiets haast 3 maanden moet duren. Als ik me rekeningen niet 2.5 maand niet betaal heb ik toch ook problemen. Maar de abn amro heeft blijkbaar geen haast.
Gewenste Oplossing:
Het zou erg fijn zijn als ik mijn geld gestort krijg en ik vind dat daar ook wel rente over berekent mag worden of een andere financiële vergoeding. Wacht tenslotte al 2.5 maand op me geld
