Klacht: Slechte werkwijze Servicedesk Nabestaanden

EDG2020 op 02 augustus 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De Servicedesk Nabestaanden is niet bereikbaar, ze werkt traag, informeren mensen onvolledig en er gaan weken/ maanden overheen voordat je een antwoord Op een mail ontvangt. Alles niet helpt om een overlijden van een dierbare een plek in je leven te geven.

Eigenlijk is het onvoorstelbaar dat de directie van een gerenommeerde bank als de ABNAMRO dit toelaat.
Natuurlijk levert de afwikkeling van een overlijden de bank niets op. Maar mijn familielid heeft tijdens haar leven de bank genoeg opgeleverd.

Kom op ABNAMRO: neem uw verantwoordelijkheid.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik morgen een mail ontvangen van deze dienst waarin staat dat het voor het einde van de week de zaak is afgehandeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

4 jaren geleden - Beste EDG2020, Allereerst gecondoleerd met het verlies. Ik kan me goed voorstellen dat dit een situatie is waar u dit graag zo goed en snel mogelijk opgepakt ziet worden zodat dit ook echt afgesloten kan worden. Dat willen wij ook graag, maar helaas hebben we wel een vertraging door de grote hoeveelheid meldingen. Door die vertraging wordt er meer contact gezocht, waardoor de wachtrijen ook direct langer worden. We doen wel hard ons best om deze vertraging in te lopen. Als er betalingen zijn, Bijvoorbeeld voor huur, hypotheek, gas, water, elektriciteit of de begrafenis? Dat kunnen we vaak voor u verzorgen. Neem de originele factuur mee naar een bankkantoor, of stuur deze per post naar: ABN AMRO Nabestaandendesk PAC: AA8230 Antwoordnummer 91090 1000 XA Amsterdam Dan zullen ze deze direct in behandeling nemen zodat u geen achterstand komt op te lopen terwijl u het zelf nog niet kunt regelen. Ik hoop u zo goed geïnformeerd te hebben. Als er meer vragen zijn, kunt u die uiteraard gerust stellen. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht EDG2020

4 jaren geleden - Dank u wel voor uw snelle reactie. Maar u geeft alleen een beschrijving van de situatie En de onstaansgeschiedenis. U geeft geen oplossing en ook geen oplossingsrichting voor alle nabestaanden na mij. Het geeft gewoon geen pas dat ik vanaf 1 maart 2020 bezig ben om alles opgelost te krijgen bij de ABNAMRO en tot op heden zonder resultaat. De laatste mail gaf aan dat er over 6 weken gereageerd wordt. Dit verwacht je niet van een bank. Als ik een rekening bij jullie wil openen is het zo geregeld en dit duurt en duurt maar. Kom op ABNAMRO : neem je verantwoordelijkheid

Bericht van ABN AMRO

4 jaren geleden - Beste EDG2020, Mijn excuus dat een oplossingsrichting ontbreekt. Om achterstanden in te lopen zijn er bij de Nabestaandendesk meer mensen ingezet en wordt er ook buiten de reguliere openingstijden van deze afdeling doorgewerkt. Daarnaast wordt er gestuurd om te zorgen dat nabestaanden ook volledig en in 1x goed worden geïnformeerd. Als de laatst ontvangen mail vanuit de Nabestaandendesk toestuurt en aangeeft om welke klant van ons het gaat, kijk ik graag de status van dit dossier na. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht EDG2020

4 jaren geleden - Het betreft dossiernummer 7007566. Ik wil graag dat het afgehandeld wordt. mvrgr

Bericht van ABN AMRO

4 jaren geleden - Beste EDG2020, Bedankt voor uw reactie. Ik heb inmiddels contact gehad met onze Nabestaandendesk. Zij hebben het benodigde document welke nodig is voor de afwikkeling van het dossier ontvangen. Het dossier wordt deze week verder opgepakt en afgehandeld. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht EDG2020

4 jaren geleden - Beste Elvira, Het zou erg fijn zijn als het deze week wordt opgepakt en afgehandeld. Je kunt mij gebruiken om jullie dienstverlening te optimaliseren. Ik kan tips geven. Ik wacht het nu af. Met vriendelijke groet

Reactie van de melder van de klacht EDG2020

4 jaren geleden - Dag Elvira, We zijn nu een week verder maar het dossier is nog niet afgewikkeld. Wanneer kan ik dit verwachten? Alle benodigde documenten zijn binnen, dus waar is het wachten op?

Bericht van ABN AMRO

4 jaren geleden - Beste EDG2020, Mijn excuses door de verlate reactie. Door problemen aan onze kant hebben we langere tijd geen berichten via dit forum kunnen lezen en versturen. In de tussentijd heb ik wel meerdere keren contact gehad met de Nabestaandendesk om te zorgen dat het dossier steeds na het ontvangen van documenten met voorrang werd opgepakt. Ik heb vernomen dat het dossier inmiddels is wel goed is afgewikkeld. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 14 september 2020 om 09:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste EDG2020,

Na ons laatste bericht op het forum hebben we geen reactie meer ontvangen.
We gaan er dan ook vanuit dat de klacht inmiddels goed is afgewikkeld.
Hierbij sluit ik de klacht.

Met vriendelijke groet,

Elvira
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door EDG2020