Mijn Klacht:
31 augustus is, nadat ik een rechtzaak had verloren, beslag gelegd op mijn rekening. het ging er niet om dat ik geen geld had om te betalen, ik was het niet eens met de vordering. Er stond dus meer geld op mijn rekening dan dat ik moest betalen. Uiteraard is het gehele saldo bevroren door de ABN. Nu heb ik vervroegd verklaart en ook de deurwaarder in kwestie heeft snel gehandeld zodat ik weer over de rest van mijn saldo kan beschikken.
alle stukken zijn op 3 september naar de bank gestuurd. nu op 15 september kan ik nog steeds niet beschikken over mijn restant saldo. De bank geeft aan dat zij op 7 september de stukken binnen hebben gekregen en dat het dan 7 werkdagen duurt om te verwerken. dit is al een vreemde instelling voor een druk op de knop maar de 7 dagen worden vanaf vandaag ook overschreden. na vanmorgen te hebben gebeld kreeg ik de mededeling dat ik maar tot het einde van de week moest wachten want mijn stukken zaten nog in de werkvoorraad. daar ben je dan al 27 jaar klant…. schaamteloos. bedankt voor de medewerking mevrouw Cornelis!!
uiteraard viel er vandaag wel een brief binnen dat mijn hypotheek niet was geincasseerd… nee gek he!
Gewenste Oplossing:
als ik weer kan beschikken over mijn saldo