Klacht: Reactie

Ugur Yildirim op 21 maart 2022 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nee het is niet netjes. Goed beeld hebben? Alles is opgehelderd en ingeleverd. Het is wel een week voor de aanvraag goedgekeurd door een ander afdeling.
Die wet snap ik maar er zijn grenzen. Anders zou ik ook geweigerd worden door een ander afdeling bij ABn. Ja via deze site kunt u niet de beslissing herzien en via de brief die jullie naar mij stuurde kan ik geen beroep opdoen.. Ik denk dat het de andere collega’s van Zakelijk achter de zelfde standpunt zullen blijven dus contact nemen hoef ik eigenlijk niet.
Ik laat het wel aan de rechter over, want ik doe helemaal niks verkeerd.

Gewenste Oplossing:

Open die rekening. Anders sta ik ook in zwarte daglicht bij andere banken als ik een aanvraag ga doen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

3 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Ik kan me voorstellen dat u niet tevreden bent. Alleen zoals in uw eerdere klacht heb ik al aangegeven dat we via dit forum niks kunnen doen tegen de beslissing die er is genomen om geen zakelijke rekening voor u te openen. U kunt een klacht indienen bij de zakelijke afdeling via het volgende formulier: https://www.abnamro.nl/nl/zakelijk/over-abnamro/klachtenregeling/index.html Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Ugur Yildirim

3 jaren geleden - Hij geeft aan: “Er ging iets mis. U kunt dit product alleen voor uw onderneming aanvragen Code LOG00149” . 🤷🏻‍♂️

Bericht van ABN AMRO

3 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Wat lastig dat u deze foutcode krijgt. De melding die u krijgt kan meerdere oorzaken hebben. Echter zie ik dat er gisteren alsnog een officiële klacht is ingediend. De verantwoordelijke klachtenafdeling gaat nu uw situatie beoordelen en informeert u over de inhoudelijke terugkoppeling. U hoeft daarom nu niets te doen. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Ugur Yildirim

3 jaren geleden - Wat ik me afvraag.. moest het nou echt via deze weg? Kon er gewoon niet in de brief staan of ik beroep nog tekenen.. Ik vind de omgang gewoon drastisch. Ik herken dit beeld niet. De link deed het niet dus deed ik iets via de google, dat wel lukte..

Bericht van ABN AMRO

3 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Goed dat u uw onvrede hierover uit. Ik kan me voorstellen dat u graag had gezien dat de optie om beroep aan te tekeken meteen was vermeld. Dit koppel ik dan ook terug aan de verantwoordelijke afdeling. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 13 april 2022 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Op 21 maart hebben we u klacht in behandeling genomen, op ons laatste bericht hebben we geen reactie meer gehad. Om die reden sluiten we de klacht op dit forum

Met vriendelijk groet,

ABN AMRO Webcare

Ugur Yildirim

Heeft op 13 april 2022 om 14:25 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Heb geen zin in deze bank meer. Onnodig hoofdpijn

Alle klachten die gemeld zijn door Ugur Yildirim