Mijn Klacht:
Vandaag is mijn contract stopgezet met ABN delfzijl omdat ik geen internet bankieren op mijn spaarrekening wil. Zonder mijn toestemming had ik ook opeens een lopende rekening waar alleen maar kosten op in rekening waren gebracht dus die stond zomaar op -€145. Ik wist niet eens dat die rekening er was want ik had er nooit voor getekend. Toen ik zei dat ik dit niet ging betalen werd mij gezegd dat ik niet meer welkom was als klant en is mijn contract per direct beëindigd. In die periode dat ik in de bank stond zijn er 5 mensen weg gestuurd met het verhaal: wij kunnen u niet helpen, dat is niet van deze tijd en regel het zelf maar via het internet bankieren. Wat een vreselijke dame daar achter de helpdesk Misschien word het tijd voor geschoold personeel. Groeten José Bloem
Gewenste Oplossing:
U wat aan het personeel daar doet. Er is een man huilend weg gelopen omdat deze vrouw niet het emotioneel vermogen had hem te woord te staan en luisteren naar wat hij nu eigenlijk zei! Ik hoef nooit meer iets met ABN te maken te hebben.