Klacht: Onvriendelijk personeel

Stefstiffmesiter op 28 augustus 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag is mijn contract stopgezet met ABN delfzijl omdat ik geen internet bankieren op mijn spaarrekening wil. Zonder mijn toestemming had ik ook opeens een lopende rekening waar alleen maar kosten op in rekening waren gebracht dus die stond zomaar op -€145. Ik wist niet eens dat die rekening er was want ik had er nooit voor getekend. Toen ik zei dat ik dit niet ging betalen werd mij gezegd dat ik niet meer welkom was als klant en is mijn contract per direct beëindigd. In die periode dat ik in de bank stond zijn er 5 mensen weg gestuurd met het verhaal: wij kunnen u niet helpen, dat is niet van deze tijd en regel het zelf maar via het internet bankieren. Wat een vreselijke dame daar achter de helpdesk Misschien word het tijd voor geschoold personeel. Groeten José Bloem

Gewenste Oplossing:

U wat aan het personeel daar doet. Er is een man huilend weg gelopen omdat deze vrouw niet het emotioneel vermogen had hem te woord te staan en luisteren naar wat hij nu eigenlijk zei! Ik hoef nooit meer iets met ABN te maken te hebben.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

4 jaren geleden - Beste Stefstiffmesiter, Ondanks uw negatieve ervaring met ons kantoor in Delfzijl, ben ik blij dat u de moeite heeft genomen uw onvrede te uiten. Ik kan mij goed voorstellen dat u schrikt als er zonder uw toestemming een betaalrekening is geopend en door de maandbijdrage een negatief saldo is ontstaan. Wanneer u aangeeft echt geen kosten te willen betalen en de rekening niet gebruikt wordt, zal de rekening inderdaad worden opgeheven. Inmiddels heb ik wel begrepen dat er een coulance is aangeboden betreft het negatieve saldo. De signalen die u over dit kantoor benoemt, waaronder de wijze waarop andere klanten te woord werden gestaan, heb ik doorgezet naar het kantoor. Op die manier kunnen zij feedback die zij krijgen ook in de toekomst toepassen in hun dagelijks werk. Mocht er nog iets zijn waarmee ik u kan helpen, hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Stefstiffmesiter

4 jaren geleden - Een coulance van hun kant? Dat ze die 145€ weg gestreept hebben? Ik heb nooit iets ondertekend dat ik die rekening wou dus hoezo komen ze mij tegemoet. Ik had nadat ik mijn geld heb opgenomen van mijn spaarrekening €8 laten staan die niet gepint kon worden. Ook heb ik geen papieren mee gekregen dat mijn rekening stop gezet werd en is mijn pas wel ingenomen.

Bericht van ABN AMRO

4 jaren geleden - Beste Stefstiffmesiter, Het is niet mogelijk om zonder een het plaatsen van een handtekening een rekening te openen. Getekende overeenkomsten worden door ons uiteraard bewaard. U bent van harte welkom op een kantoor van ons om de door u ondertekende overeenkomst voor het openen van deze Privérekening in te zien. Het vergoeden van de min stand op deze rekening kunt u dus zeker als coulance vanuit ons zien. Van het opheffen van de rekening(en) ontvangt u per post een bevestiging. Ik verwacht dat u deze snel zal ontvangen. Met vriendelijke groet, Rick ABN AMRO Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 14 september 2020 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Stefstiffmesiter,

Wij hebben op het forum geen reactie meer van u mogen ontvangen.
Wij gaan er dan ook vanuit u voldoende geïnformeerd/geholpen te hebben.
Bij deze sluit ik de klacht.

Met vriendelijke groet,

Rick
ABN AMRO Webcare

Stefstiffmesiter

Heeft op 16 september 2020 om 07:37 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb nog steeds geen schriftelijk bericht dat de rekening is opgeheven. Ik snap dat ij op kantoor kan komen om dit op te lossen zo word het online niet gelezen dat de fout bij jullie ligt. Maar dikke prima ik ga lekker naar de Rabobank.

Alle klachten die gemeld zijn door Stefstiffmesiter