Mijn Klacht:
Vanaf April 2017 ben ik bezig om mijn hypotheek welke minder dan 50% van het oorspronkelijk bedrag is, te wijzigen.
Gezien deze wijziging zo geklaard is, kunt u dit regelen met de afdeling Hypotheek zonder advies.
Het is inmiddels midden September, en ik ben nog bezig..
Ik wordt ontweken door de werknemers van de Abn Amro Bank, krijg belletjes en mailtjes dat ik diezelfde dag nog bericht krijg, en vervolgens duur het echt ruime maanden voordat ik na wel 15 mailtjes en 20 belletjes nog geen contact krijg.
Wordt hier echt moedeloos van.. Er zit echt niets anders op dan het verlies nemen en te stoppen met contact zoeken met de ABN Amro Bank.
Ben bijna een half jaar bezig..
Droevig gewoon, en al die maanden de toegezegde wijziging met het rente voordeel misgelopen.
Gewenste Oplossing:
Neem gewoon op een menselijke manier contact op en laat mij als klant weten waar ik aan toe ben. Doe geen valste beloftes, heb ze zwart op wit staan, en vele malen zelfs.
Juiste oplossing is, zorgen dat ik die aangepaste offerte krijg zodat het boetebedrag betaald kan worden en ik kan genieten van de wijziging.
Met inachtneming... de wijziging in laten gaan vanaf de maand dat de wijziging is toegezegd.
