Klacht: Ontvangen nieuwe bankpas.

Marius Mares op 29 september 2021 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 18 september ben ik mijn bankpas verloren. Dit heb ik dezelfde dag telefonisch gemeld bij de ABN-AMRO bank (half uur eerst in de wacht gestaan voordat je iemand überhaupt spreekt).
24 september wederom met de bank gebeld (wederom een half uur in de wacht) dat ik de bankpas niet heb ontvangen. Zij gaven aan dat de bankpas op 21 september per post is verzonden en dat de bezorging tussen de 3 en 5 dagen duurt. Maandag 27 september heb ik een vrije dag genomen om zelf maar bij de bank langs te gaan om het proberen te regelen. En om te vragen of ik contact geld kan opnemen met mijn legitimatie (ik leef namelijk van een uitkering en heb al een week geen rode cent meer). Bij de bank werden we niet geholpen want zij hebben geen service meer voor contact geld op te nemen zonder bankpas. Verder werd ik weer naar huis gestuurd met de mededeling het kan misschien morgen nog bij de post zitten. Zowel dinsdag als woensdag 28 en 29 september zat de bankpas niet bij de post. Zowel maandag als dinsdag heb ik de bank gebeld (lange tijden weer in de wachtrij gezeten). Het laatste is nu dat ik de mededeling heb gehad dat ik maandag 4 oktober een medewerker via beeldbellen te spreken krijg en dat zij dan overleg heeft hoe we wederom een nieuwe pas aanvragen, wat dan weer 3 tot 5 werkdagen gaat duren. In elk gesprek heb ik aangegeven dat ik van een uitkering leef en geen dubbeltje meer in mijn zak heb voor eten en vervoer naar sollicitaties e.d. Ze willen daar geen oplossing aanbieden. Zelfs de eventuele nieuwe pas die oktober zal worden verzonden gaat met de normale post en kan dan weer kwijtraken.

IK HOOP DAT U MIJ UIT DEZE SITUATIE KAN HELPEN EN EEN OPLOSSING BIJ DE ABN OP KORTE TERMIJN KUNT VINDEN, WANT IK ZIT MIJN MIJN HANDEN IN HET HAAR EN HEB HONGER TERWIJL ER WEL GELD OP MIJN REKENING STAAT.
iK WACHT U REACTIE AF.

MVG
Marius Florin Mares
[email protected]
Ik geef u het telefoonnummer van een goede kennis want ik heb geen geld meerr om mijn telefoon op te laden. zijn naam is Rene van Dierendonck 06-55370420

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk een bankpas of een manier om al mijn geld naar een vriend over te maken en dan via zijn rekening op te kunnen nemen. Of al mijn geld contact op te kunnen halen bij een filiaal in Amsterdam.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

3 jaren geleden - Geachte heer Mares, Zojuist hebben we elkaar via de chat op onze website gesproken en de situatie doorgenomen. Vandaag na 17.00 uur wordt er telefonisch contact met u opgenomen. Wij controleren dan een aantal klantgegevens. Als dat in orde is wordt er opnieuw een betaalpas aangevraagd. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

Bericht van ABN AMRO

3 jaren geleden - Geachte heer Mares, Ik heb van mijn collega begrepen dat hij u gisteren heeft gesproken en dat het geregeld is. Klopt dat? Met vriendelijke groet, Janwalter ABN AMRO Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 15 oktober 2021 om 16:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 29-9 hebben we de klacht in behandeling genomen. Op 1--10 hebben we onze laatste reactie gegeven. Hierop hebben we geen reactie meer ontvangen. We sluiten de klacht dan ook door deze als opgelost te zetten.

Alle klachten die gemeld zijn door Marius Mares