Klacht: Onterecht EVR registeratie ABN

PrRo op 04 juni 2017 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Na inzage van mijn gegevens bij het EVR maak ik bezwaar tegen de onjuiste vermelding van de gegevens van uw maatschappij.

Ik ben het met deze registratie niet eens omdat ik niet gefraudeerd heb. Ik ben mijn betaalpas kwijt geraakt en daardoor slachtoffer geworden hiervan.

Ik verzoek u dan ook om het EVR opdracht te geven deze registratie door te halen en binnen vijf werkdagen te reageren. Daarnaast zou ik graag in gesprek willen met u, om mijn verhaal aan u toe te lichten, omdat ik hier onterecht de dupe van geworden ben en al een tijd geen gebruik kan maken van mijn eigen rekeningnummer. Ik heb in de tussentijd gebruik gemaakt van een buitenlandse rekening en van een oude privé rekeningnummer van mijn moeder, maar het wordt echt tijd dat dit opgelost wordt, omdat ik nu niet over een eigen bankpas beschik en ook mijn zaken moet kunnen regelen. Ik hoop dat we er samen uitkomen.

Hoogachtend

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn eigen betaalrekening heb in NL.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 05 juni 2017 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste PrRo,

Jij hebt deze klacht ook geplaatst op het forum www.klachtenkompas.nl. Aangezien ik daar onderstaande reactie heb geplaatst, sluit ik hier de klacht. Het is efficiënter om op één forum je klacht te plaatsen.

Een lastige situatie als je rekening wordt opgeheven. Wanneer wij een rekening opheffen doen we dit niet zomaar. Wij doen uiteraard eerst onderzoek en als blijkt dat er sprake is van fraude dan heffen wij de rekening op.

Op dit moment kan ik vanwege Pinksteren niet voor je schakelen met onze fraude-afdeling. Dus ik heb nu geen achtergrondinformatie over jouw rekening en situatie. Morgen zullen wij even schakelen met de juiste afdeling en komen we er bij je op terug.

Wel wil ik je alvast het volgende meegeven. Iedereen in Nederland heeft recht op een rekening. Een bankrekening met betaalpas is tegenwoordig ook onmisbaar. Betaalvereniging Nederland vindt daarom dat iedereen boven de 18 jaar moet kunnen beschikken over een bankrekening. Er zijn een aantal voorwaarden waar je aan moet voldoen. Kijk voor meer informatie even op deze site: http://bit.ly/29NKoMo.

Met vriendelijke groet,

Mw. L. Salama
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door