Klacht: onbereikbare medewerkers

Martin Camphuijsen op 09 januari 2018 over ABN AMRO in de categorie Banken

Ik heb 15 november gepoogd een adreswijziging namens mijn ouders door te geven. Na twee bezoeken aan een filiaal in Amsterdam en Bilthoven een afspraak met een senior consulente gemaakt voor mijn ouders ; de afspraak moet nu gewijzigd worden i.v.m. doktersbezoek . Ik heb de afspraak telefonisch gemaakt en alleen de naam doorgekregen van de betreffende medewerkster. Ben al dagen bezig om via het 7d/24h 09000024 contact te leggen met deze medewerkster. het lukt niet om iemand aan de lijn te krijgen die me te woord wil staan. Krijg alleen een computerrobotmevrouw die mijn vragen niet begrijpt en wordt weer in de wacht gezet. En de telefoonkosten lopen maar op. Hoe wereldvreemd kan een bank zijn voor zijn klanten en oud medewerkers. Mijn vader heeft er zijn hele werkzame leven gewerkt notabene.

Als ik iemand van de bank rechtstreeks aan de lijn kan krijgen, die mij kan doorverbinden met mijn afspraak mevrouw E. Konstapel senior consulente te Amersfoort, voordat ze voor niets bij mijn dementerende ouders komt, die alleen maar verder in verwarring zullen raken en niet meer kunnen begrijpen waarvoor ze komt.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

6 jaren geleden - Beste heer Camphuijsen, Fijn dat we elkaar hebben gesproken. Zoals aangegeven heb ik de afspraak geannuleerd en de betreffende medewerker gevraagd zo snel mogelijk contact met u op te nemen voor het maken van een afspraak. Mocht ik nog iets voor u kunnen doen, hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. Van der Molen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 10 januari 2018 om 13:01 geantwoord

Beste heer Camphuijsen,

Van onze Seniorencoach heb ik begrepen dat zij inmiddels telefonisch contact met u heeft gehad en dat jullie een nieuwe afspraak hebben gepland. Ik ben blij dat het nu toch gelukt is.

Mocht ik toch nog iets voor u kunnen doen, hoor ik het graag.

ABN AMRO Webcare
Mw. E. Van der Molen

Martin Camphuijsen

Heeft op 10 januari 2018 om 14:22 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Er is geen contact met mij geweest. Mogelijk wel met mijn dementerende vader.
Het is mij dus niet duidelijk of en wanneer er een afspraak is.

Bericht van ABN AMRO

6 jaren geleden - Beste heer Camphuijsen, Het verbaast mij dat er (nog) geen contact met u is geweest hierover. Dit hadden wij namelijk zo afgesproken met onze seniorencoach. Wij gaan hier verder mee aan de slag. Ik hoop hier begin volgende week bij u op terug te komen. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. van der Molen

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - L.S., Ik heb gisteren 11 januari telefonisch contact met haar gehad. Zij geeft aan niet tijdig de annulering van de afspraak onder ogen te hebben gekregen en mij verwacht te hebben bij mijn ouders. Pas daarna kreeg ze bericht over de afzegging. Zij heeft zelf intern een klacht ingediend vertelde ze. Ik wacht de afhandeling daarvan niet verder af. Trekt u vooral uw lessen uit dit voorval. Martin Camphuijsen

Bericht van ABN AMRO

6 jaren geleden - Beste heer Camphuijsen, Fijn dat u afgelopen donderdag alsnog telefonisch contact heeft gehad met de seniorencoach. Zoals u ook aangeeft is er zeker een les te leren uit deze situatie en dit pakken wij ook verder intern op. Mocht ik verder nog iets voor u kunnen doen, hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. Van der Molen

Alle klachten die gemeld zijn door