Mijn Klacht:
Ik heb twee weken geleden een studentenlening aangevraagd omdat ik heel krap zit deze maand
Kreeg ik een mailtje van de abn amro dat ze mijn gegevens nodig hebben
Heb hun toen alles gestuurd 6 keer overnieuw omdat het steeds niet goed was
Nou krijg ik nog steeds een mail dat het niet goed is omdat ze een brief nodig hebben van mijn school dat ik daar sta ingeschreven helaas kan dat niet omdat mijn school de eerste 3weken dicht is wegens Corona daarom heb ik een mail gestuurd via duo dat ik ingeschreven sta ook mijn naam en rekeningnmr staat erbij nog steeds niet goed
Meerdere keren bij de abn amro langs gegaan maar elke keer weer teruggestuurd met de beloofde ik bel je zodra ze mij hebben gebelt nooit een belletje gehad !!! Zelf ook heel vaak gebelt naar abn amro maar schiet niks op als dit niet snel opgelost is stap ik over naar de ing bank !!!
Ben er namelijk spuugzat van
Gewenste Oplossing:
Wanneer mijn studenten limiet geaccepteerd wordt!!!!
