Klacht: Mijn klacht !!!

Patric21 op 10 oktober 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee weken geleden een studentenlening aangevraagd omdat ik heel krap zit deze maand
Kreeg ik een mailtje van de abn amro dat ze mijn gegevens nodig hebben
Heb hun toen alles gestuurd 6 keer overnieuw omdat het steeds niet goed was
Nou krijg ik nog steeds een mail dat het niet goed is omdat ze een brief nodig hebben van mijn school dat ik daar sta ingeschreven helaas kan dat niet omdat mijn school de eerste 3weken dicht is wegens Corona daarom heb ik een mail gestuurd via duo dat ik ingeschreven sta ook mijn naam en rekeningnmr staat erbij nog steeds niet goed
Meerdere keren bij de abn amro langs gegaan maar elke keer weer teruggestuurd met de beloofde ik bel je zodra ze mij hebben gebelt nooit een belletje gehad !!! Zelf ook heel vaak gebelt naar abn amro maar schiet niks op als dit niet snel opgelost is stap ik over naar de ing bank !!!
Ben er namelijk spuugzat van

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn studenten limiet geaccepteerd wordt!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

2 jaren geleden - Beste Patric21, Ik begrijp dat als je een leenaanvraag doet, je hier indien mogelijk zo snel mogelijk gebruik van wil maken. Op welk kantoor ben je geweest? Graag zoek ik de status van je aavraag uit. Met vriendelijk groet, Gabie ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Patric21

2 jaren geleden - Abn amro Enschede

Bericht van ABN AMRO

2 jaren geleden - Beste Patric21, Bedankt voor je reactie. Ik heb van mijn collega’s begrepen dat je aanvraag vanochtend is afgerond. Mocht je hier nog vragen over hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Rick ABN AMRO Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 27 oktober 2020 om 09:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Patric21,

Op 13 oktoberen hebben wij onze laatste reactie gegeven op jouw klacht. Hierin gaven we aan dat je aanvraag afgerond moet zijn en hebben we afgewacht op verdere vragen van jou.

Hierop hebben wij geen reactie meer ontvangen. Ik hoop dat het inmiddels geregeld is.
Mocht je hierover vragen hebben, neem dan contact op met ons via Whatsapp op 020 - 343 3121.

Met vriendelijke groet,

Eva
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Patric21