Klacht: klacht nog steeds niet opgelost!!!!! ABN AMRO blokkeert mijn pas wegens fraude waar ik niets van af weet.

op 15 april 2013 over ABN AMRO in de categorie Banken

Op 04 april jl. heb ik o.a. via klacht.nl een klacht ingediend tegen ABN AMRO wegens een geblokkeerde rekening. Ik heb verschillende contacten gehad, maar wordt alleen van het kastje naar het muurtje gestuurd. Ik ben ontzettend pissig. De ABN AMRO zou mijn binnen een week een brief toedoen met inhoudelijke informatie. Inmiddels is het al 15 april en ik zit met de gebakken peren. Mijn rekeningen worden er niet van af gehaald. Ik krijg van verschillende instanties te horen dat ik achterstand op heb gelopen.

Vandaag heb ik gebeld met de klantenservice van ABN AMRO met Mevr. Labit. Goh, wat een slechte dienstverlening heeft u mij vandaag toch verleend. Geen enkel begrip of medelevend. Mevr.Labit vond het netjes om tegen mij te zeggen. ´´ja maar dan betaalt u toch de rekeningen via een ander rekening´´ Ja gaat moeilijk als ik maar een betaal rekening bij de ABN heb. Al meerdere malen aan de ABN AMRO mijn goede adres gegeven. Tot op heden niets ontvangen zowel op de oude als op de nieuwe adres.

Ik ben zeer ontevreden over de manier waarop ik behandeld ben.

me rekening ter beschikking stellen

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

7 jaren geleden - Geachte mevrouw Taabouni, Wij hebben elkaar net telefonisch gesproken. In ons gesprek heb ik u aangeboden om de brief nogmaals aan u te laten versturen. Dit wilde u liever niet. Uit uw verhaal begreep ik dat u een contactpersoon heeft bij de ABN AMRO Bank. U gaf aan dat u niet de zaken door elkaar wil laten lopen. Dit begrijpen wij en respecteren uw keuze hierin. Wij hopen dat uw klacht snel wordt opgelost. Met vriendelijke groet ABN AMRO Webcare D. Piquet

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 24 mei 2013 om 10:07 geantwoord

Op 24 mei opnieuw telefonisch contact gehad met mevrouw vanuit ABN AMRO Webcare. Alles is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door siham taabouni