Mijn Klacht:
Geachte heer/mevrouw,
Op 20 april 2025 heb ik via Tikkie een bedrag van €130,00 overgemaakt naar bankrekeningnummer NL13 ABNA 0506 4173 44, op naam van een verkoper die mij een product had beloofd. Helaas heb ik mijn aankoop tot op heden niet ontvangen.
Na het overmaken van het bedrag is er geen enkel contact meer geweest met de verkoper, en berichten worden genegeerd. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik vermoedelijk slachtoffer ben geworden van oplichting.
Hierbij verzoek ik u dringend om:
Deze betaling te onderzoeken en indien mogelijk het bedrag terug te vorderen;
Maatregelen te nemen tegen de betreffende bankrekening, zodat verdere slachtoffers kunnen worden voorkomen;
Indien nodig, mij door te verwijzen naar de juiste instanties voor verdere stappen.
Bijgevoegd vindt u (indien beschikbaar):
Een screenshot of bevestiging van de betaling;
Communicatie met de verkoper;
Eventuele andere relevante informatie.
Ik hoop op uw spoedige medewerking en hoor graag wat ik verder kan doen om deze zaak op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Joanna en Jazlynn Scisel
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag mijn geld terug van 130,00 euro en de rekening NL13 ABNA 0506 4173 44 van de person blokkeren.
