Mijn Klacht:
4 weken geleden stuurde ik mijn vriendin een tikkie, direct daarna stuurde ze mij de bevestiging van haar betaling. Echter had ik het geld na 5 werkdagen nog niet. Via het whatsapp nummer van tikkie heb ik contact opgenomen en gevraagd dit uit te zoeken. Ze hebben via de gegevens die ik ze had gegeven kunnen zien dat het daadwerkelijk bij hen is aangekomen maar nog niet is overgeboekt naar mijn rekening. Dit gingen ze zsm uitzoeken. Dit is al ruim 3 weken geleden, en ik app 2x per week of er al nieuws is. Elke keer krijg ik het antwoord dat ze ermee bezig zijn. Dit vind ik ontzettend slordig. Ik heb het idee dat als ik zelf niet app, ik dan ook nooit antwoord of zelfs mijn geld niet krijg.
Slechte service en het duurt echt veel te lang.
Tikkie zal ik dus nooit meer gaan gebruiken. Het hoort een makkelijke app te zijn. Natuurlijk kan er een keer wat fout gaan, maar hoe dit nu behandeld wordt vind ik heel slecht.
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als ik terugkoppeling krijg en mijn klacht wordt afgehandeld met de terug betaling aan mijn vriendin zodat ze het zelf kan overmaken naar mij. Of betaling van het bedrag aan mij.
