Zoooooo, lekker makkelijk om ook deze klacht te sluiten terwijl er nog steeds NIETS is opgelost.
Nou heb ik wéér voor de zoveelste keer op verzoek mijn klachten naar een ander mail adres gestuurd, en nou wordt gewoon plompverloren mijn klacht gesloten, terwijl we nog net zo ver zijn. SERIEUS????
De mail die Bas gestuurd heeft, is een kopie van een héle oude mail, waar ik al tig keer op gereageerd heb omdat ik niks kan met die mail.
Het gaat totaal NIET in op mijn vragen en problemen.
Wat heb ik aan een samenvatting van de \\\\\\\"dossiers\\\\\\\" (alleen maar mails van mij)?? Ik weet wat er gaande is, maar in een samenvatting staan GEEN ANTWOORDEN EN GEEN OPLOSSINGEN!!!!
Ik heb ook wéér gereageerd op de mail van vrijdag, maar daar krijg ik ook geen antwoord op!!
En ik geloof dat Bas niet zo goed kan lezen. WÉÉR wordt er gezegd dat IK actie moet ondernemen om te bellen. Neeeeeeeeeh, ik heb al zo vaak gebeld en gemaild!!!
EN BAS, IK KAN NIET BELLEN ONDER WERKTIJD WANT DAN BEN IK ZELF AAN HET WERK!!!
KUN JIJ ALLEMAAL PRIVÉ TELEFOONTJES ONDER WERKTIJD PLEGEN, DIE HEEL LANG DUREN????
Jammer om te vernemen dat ik ga opstappen??? Als jullie het echt jammer zouden vinden, dan zouden jullie me meer als klant behandelen en zorgen dat mijn vragen en problemen opgelost worden na zoveel communicatie heen en weer.
DE REDEN DAT IK OPSTAP IS DAT DIT IN ANDERHALF JAAR TIJD HET 6E PROBLEEM IS DAT NIET OPGELOST WORDT, EN HET ME INMIDDELS ZO'N 20 UUR AAN CORRESPONDENTIE HEEFT GEKOST OMDAT JULLIE NIET REAGEREN EN NIETS OPLOSSEN!!!!