Klacht: beschuldiging, diefstal, onteigening, wapenhandel,

op 07 april 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

de abnamro vond het nodig om mij na een onenigheid met een medewerker te beschuldigen van bedreiging. Hier was geen sprake van en ik heb er bewijs van via het whatsappgesprek. Er is ook geen aangifte tegen mij gedaan.

Wel is mijn bankrekening verdwenen met mijn geld wat op die rekeningen stond. afschrijvingen worden geblokkeerd en het is wachten tot de deurwaardersbrieven mijn deur bereiken.

Bij klachtenkompas worden klachten van de abnamro verwijderd als de bank hier om vraagt en geloof mij dat is al 4 keer gebeurd, dus ga ik hier mijn beklag doen.

Na een nette brief te hebben geschreven naar de bank met mijn mening over de situaltie krijg ik een lullig geautomatiseerd berichtje terug waarvan de inhoud niet op mijn situatie gericht is.

Ook heb ik meermalen aangegeven dat ik voor deze situatie niet gekozen heb en ik heb de bank verzocht om de rekeningen te herstellen en de relatie te behouden.

De bank heeft inmiddels al 3 weken mijn geld verduisterd en mijn rekeningen verwijderd. Op brieven wordt dus niet gereageerd, net als een duidelijke bewijsvoering voor de bedrijging die plaatsgevonden zou hebben.

Aangezien de bank niet in staat is om tot rede te komen en het volhoudt om mij te negeren, telefoongesprek te beeindigen en mij toegang tot elk kantoor te ontzeggen vraag ik mij af waarom de bank in nederland nog bestaansrecht heeft als wij als nederland hetzelfde zouden handelen als de abnamro.
Hieronder zijn een aantal linkjes waarin witwaspraktijken, wapeninvesteringen en belastingontduiking zwart op wit staaat bij de abnamro. Iets waar een gewone burger jaren voor jaren in de gevangenis beland en de abnamro er lachend mee weg komt met een schikking.

Hier een paar schandalen van de vele die er zijn bij de abnamro bank:

linkhttps:www.sp.nlnieuws201908nieuw-schandaal-bij-abn-amro-bewijst-dat-financieel-stelsel-ziek-is

https:www.ad.nleconomieschandaal-na-schandaal-ik-wil-excuses-van-mijn-bank~ae192b53?referrerhttps:www.google.com

https:www.accountant.nlnieuws201811abn-amro-betrokken-bij-frauduleuze-handel

https:eerlijkegeldwijzer.nlbankwijzerpraktijkscoreswapens

https:www.volkskrant.nlnieuws-achtergrondabn-amro-hielp-drugskartel-bij-witwassen~baa169d9

https:inhetnieuwsblog.wordpress.comtagmustapha-el-fachtali-is-de-rivaal-van-de-wereldwijd-gezochte-mocro-maffia-gangster-ridouan-taghipage2

https:www.nu.nlondernemen5910750abn-amro-had-52-miljoen-euro-uitstaan-bij-failliet-sissy-boy.html

https:www.hartvannederland.nlnieuws2018abn-amro-en-rabobank-betrokken-bij-roven-55-miljard-euro-belastinggeld?TN_REFERAL_ORIGINhttps%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

https:www.banken.nlnieuws21265abn-amro-in-hoek-gedrukt-om-fraude-met-dividendbelasting

https:www.frankwatching.comarchive20160828waarom-de-belabberde-brief-van-abn-amro-een-fail-is

Ik wordt door de bank als een crimineel behandeld zonder dat de bank daar enig bewijs van aanlevert of het gesprek aan gaat. Laat staan hun klanten persoonlijk benaderen en het gevoel geven dat ze door de bank geholpen worden als er problemen zijn. Zelfs al zouden de beschuldigingen van de bank waar zijn (wat niet zo is), weegt het niet op tegen de criminele activiteiten van de abn amro bank.

Ook is Gerrit Zalm (gezicht van het DSB schandaal waar duizenden mensen met een woekerpolis konden fluiten naar hun centjes) van 2009 tm 2017 als topman gewoon weer werkzaam geweest bij de abnamro bank.

Ik wil eigenlijk dat de bank gewoon mijn rekeningen hersteld, maar zie dit niet gebeuren. Ook probeer ik al 3 weken mijn geld terug te krijgen maar tevergeefs. Ik wacht nog 1 week af en anders doe ik aangifte van het verduisteren van mijn tegoeden. Daar komt dan een aanklacht bij voor vals beschuldigen van collega.

Als de collega die mij van bedreiging heeft beschuldigd wordt ontslagen, mijn tegoeden binnen een week gestort zijn op bij de abnamro bekend zijnde rabobank rekening.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 07 april 2020 om 10:07 geantwoord

Beste Everwijn,

Uiteraard ben je vrij om je ongenoegen te uiten. De klachten die je eerder op het forum van Klachtenkompas zijn gezet, worden niet door ons verwijdert en zijn voor derden ook nog steeds in te zien.

Ik snap dat je de beslissing die de bank heeft gemaakt vervelende gevolgen voor je heeft. Zoals we eerder hebben aangegeven worden bedreigingen zeer serieus genomen en nemen we op basis daarvan verdere stappen. Natuurlijk heb je het recht om daar tegen in beroep te gaan. Daarbij is wel van belang dat je bewijs hebt die je onschuld aantoont. Als dit beroep is afgewezen kan je als laatste stap nog een brief sturen naar de afdeling Klachtenmanagement;

ABN AMRO Bank N.V.
Afdeling Klachtenmanagement
Postbus 283 (PAC HQ1125)
1000 EA Amsterdam.

Neem in je brief de referentie mee die in eerdere communicatie is vermeld. Vanuit de afdeling Klachtenmanagement krijg je met uiterlijk 5 weken een inhoudelijke reactie.

Wat betreft het saldo van je rekening; Op 26 maart hebben we een brief gestuurd over het saldo van je rekening. Hierin vragen wij je binnen 14 dagen aan te geven op welke rekening het saldo overgemaakt mag worden. Zodra wij dit formulier ontvangen hebben, maken wij het geld voor je over.

Zoals je ook aangaf heb je al meerdere klachten hierover online gezet. Dit heeft alleen weinig zin omdat we via dit soort fora's niet inhoudelijk invloed op de klacht kunnen uitoefenen. Vandaar dat ik dan aanraad je te wenden tot de afdeling Klachtenmanagement.

Elvira
ABN AMRO Webcare

Heeft op 07 april 2020 om 11:15 geantwoord

Goedemorgen,

Erg leuk bedacht dat ik mijn ondchuld moet bewijzen. Vertel eens hoe bewijs je iets wat je niet hebt gedaan?? Als u mij dat kunt vertellen, dan kan ik die bewijsstukken verzamelen.

Wat is de reden dat de abnamro mij geen bewijs wil geven van de beschuldigingen?? Omdat er geem bewijs is. Het is simpel om een whatsapp klacht terug te lezen.

De brief die jullie gestuurd hebben is al dik 10 dagen retour. Dat betekend dus dat ik deze week mijn tegoeden gestort krijg volgens uw bericht. Ik hou het in de gaten. Anders volgt alnog aangifte bij de politie.

Graag hoor ik dus welke bewijsstukken u aangeleverd wil hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door everwijn