Klacht: Auto verekering

ramon1977 op 04 juni 2015 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 30 mei heeft de ABN Amro onaangekondigd 216 euro afgeboekt onwillens een autoverzekering. Nog geen eens een schrijven eruit naar mij maar wel afboeken. Helaas is dat geld weg, ze boeken het niet terug! Waarom omdat in jullie dossier een formuliertje mist waarin mijn 6 vrije schadejaren niet kan worden terug gevonden, ze hebben deze wel degelijk ontvangen, stom van mij het origineel te sturen want deze werd maar eenmalig vertrekt! Bedankt ABN! Betreft polisnummer: 400665662. Ook was er een mooie actie dat bij het afsluiten van een autoverzekering 60 euro zou worden teruggeboekt, ook daar hoor je niks meer van.

Ramon Leijen
Rockanje

Gewenste Oplossing:

Het verschuldigde bedrag terugstorten en mocht het terecht zijn graag deze met terugwerkende kracht een oplossing zoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

9 jaren geleden - Beste Ramon1977, Wat vervelend het formulier met daarop uw schadevrije jaren niet meer terug te vinden is. Ik snap dat u hier boos over bent, juist omdat u de moeite heeft genomen om deze naar ons op te sturen. Mijn excuus hiervoor. Ik heb begrepen dat u uw klacht ook kenbaar heeft gemaakt op onze Facebookpagina. Mijn collega van het Webcare Team, heeft u vanmorgen rond half 11 hierover gesproken. Als het formulier met daarop uw schadevrije jaren kwijt is geraakt, kan ik daar niets aan veranderen. Ik kan me voorstellen dat u dat u dat anders wilt zien. In dit geval is het beste om contact op te nemen met de betreffende Leasemaatschappij. U kunt hen vragen of zij in deze situatie toch nog een keer een formulier willen toesturen, met daarop uw schadevrije jaren. Zodra wij dit goed ontvangen, wordt dit gecontroleerd. Eventueel kan er dan een correctie plaatsvinden op de betaalde premie. Met betrekking tot de actie die er eerder dit jaar is geweest, kan het kloppen dat u de 2 maanden premie nog niet terug heeft gehad. U krijgt de 2 maanden premie namelijk terug, 3 maanden na de ingangsdatum van de autoverzekering. Tevens gelden de overige actievoorwaarden: Voorwaarden campagne ABN AMRO Autoverzekering • Deze actie wordt georganiseerd door ABN AMRO (ABN AMRO Bank N.V., Gustav Mahlerlaan 10 te Amsterdam) • De autoverzekering wordt ondergebracht bij ABN AMRO Schadeverzekering N.V. en is onderdeel van de ABN AMRO Pakketverzekering • Iedereen die meedoet aan de actie moet zich aan deze actievoorwaarden houden. • De actie loopt van 19 januari 2015 tot 2 maart 2015. • De ingangsdatum van de autoverzekering moet vóór 1 oktober 2015 liggen. • De actie geldt alleen voor klanten die nog geen autoverzekering bij ABN AMRO hebben. • Als de Autoverzekering is afgesloten tijdens de actieperiode ontvangt u 3 maanden na de ingangsdatum van de verzekering 2 maanden premie terug. Dit heeft te maken met de controle van het aantal schadevrije jaren dat opgegeven wordt bij het afsluiten van de autoverzekering. U betaalt dus de eerste 2 maanden wel premie. • Als u in de actieperiode een autoverzekering heeft afgesloten maakt u kans op 1 jaar gratis tanken twv EUR 2.500. In totaal geven we 20 keer een jaar gratis tanken weg. • Om mee te kunnen doen aan de actie moet u een autoverzekering via ABN AMRO Bank N.V. aanvragen en afsluiten binnen de actieperiode • Uw verzekeringspremie wordt afgeschreven van een ABN AMRO betaalrekening • ABN AMRO zal de gegevens die zij van u krijgt alleen gebruiken voor deze actie. • Heeft u een klacht over deze actie? Stuur uw klacht, onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer naar [email protected]. • Deze actievoorwaarden zijn te vinden op abnamro.nl/auto • ABN AMRO Bank N.V. heeft het recht om de actie te wijzigen of stop te zetten. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. Van der Molen

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Beste Mw.van der Molen, De volgende mail is verstuurd naar [email protected] uiteraard met de bijlages van mijn no-claime. Graag deze opvolgen zodat ik zsm mijn geld bedrag weer terug krijgt. Bedank vast voor de moeite. Geachte heer / mevrouw, Op de site klachten.nl en op socialmedia (o.a. facebook) heb ik mijn klacht over de ABN Amro betuigd. Jullie hadden zonder aankondiging op 30 mei 2015 een bedrag 216,12 euro afschreven. Dit omdat jullie mijn no-claim verklaring waren kwijtgeraakt / nooit ontvangen hebben ?! Twee van de lease maatschappijen waren alvast zo vriendelijk geweest om deze verklaring weer toe te zenden, op de andere lease maatschappij van 2014 t/m 2015 die ook geheel schade vrij is, moet ik 10 werkdagen opwachten ook krijgen jullie deze nog te goed van mij. Bij deze het verzoek om het bedrag van wat ongevraagd van mijn rekening is afgeschreven zsm terug te storten. Vriendelijk groet, Ramon Leijen Vogelgaarde 50 3235SJ Rockanje

Bericht van ABN AMRO

9 jaren geleden - Goedemorgen Ramon1977, De e-mail is in goede orde ontvangen door de medewerkers van de afdeling Acceptatie. Ik heb deze morgen contact opgenomen met hen en zij zullen deze e-mail met bijlages op korte termijn behandelen. Uiteraard blijft de afdeling Webcare deze zaak monitoren zodat we zeker zijn dat u de te veel betaalde premie retour ontvangt. De verwachting is dat voor einde van deze werkweek de schadevrije jaren zijn opgevoerd en de premiecorrectie op uw rekening heeft plaatsgevonden. U geeft aan dat er nog een derde document zal volgen in de komende 2 weken. Ik heb er vertrouwen in dat ook deze schadevrije jaren zullen worden toegekend en dat de premie hierop wordt aangepast. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare F.M. Pijnenburg

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Geachte, zo juist is het verschuldigde bedrag van 216,12 EUR weer terug geboekt, waarvoor mijn dank. Nu nog wachten op de 2 maanden premie die ik nog te goed krijg ivm een actie bij ABN waar ik aan mee heb gedaan. Tot slot ben ik blij dat het is opgelost maar weerhoudt mij dit niet om over te stappen naar een andere bank. Ik vind het nog steeds asociaal om ongevraagd of zonder aankondiging zulke bedragen af te schrijven. Mv gr Ramon Leijen

Bericht van ABN AMRO

9 jaren geleden - Hallo Ramon, Fijn om te lezen dat je het bedrag van € 216,12 terug hebt gekregen. Ik ben blij dat dit uiteindelijk goed is opgelost. Zoals mijn collega net ook via Facebook heeft aangegeven, krijg je de 2 maanden premie terug als je aan de actievoorwaarden hebt voldaan. Uiteraard vind ik het jammer dat je toch besluit om over te stappen naar een andere bank. Jouw keuze hierin respecteer ik. Mocht je hulp willen bij het beëindigen van je rekeningen, dan mag je dit via Facebook of via een reactie op de mail laten weten. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. Van der Molen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 17 juni 2015 om 09:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het betreffende bedrag en de premie zijn inmiddels teruggeboekt/uitbetaald. Omdat wij verder niets meer van de klant hebben vernomen, gaan wij er vanuit dat de klacht is opgelost. Webcare ABN AMRO L Rietdijk

Alle klachten die gemeld zijn door